نوکیا ۷ عرضه شد: نمایشگر ۵.۲ اینچی و دوربین دوگانه

برای این دوربین دیجیتالی قابلیتی موسوم به Dual-Sight در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت همزمان با دوربین پشت و جلو عکاسی و فیلمبرداری کند.

موبنا – شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» امروز صبح جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی «نوکیا ۷» را در کشور چین عرضه کرد. این گوشی که بدنه آن از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است نمایشگر ۵.۲ اینچی را شامل می‌شود و کیفیت تصاویر در آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است.

برای این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه مرکزی «اسنپدراگون ۶۳۰» در نظر گرفته شده است که پردازنده آن ۸ هسته پردازشگر را شامل می‌شود و البته پردازنده گرافیکی Adreno 508 هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی فنلاندی رم ۴ گیگابایتی دارد و قیمت آن برای بازار چین ۲۴۹۹ یوان در نظر گرفته شده است که این رقم را می‌توان معادل ۳۷۷ دلار دانست.

مدل دیگر این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی دارد که با قیمت ۲۶۹۹ یوان فروخته می‌شود و قیمت آن را می‌توان ۴۰۷ دلار دانست. هر دو گوشی هوشمند حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارند و دیگر امکانات داخلی آنها یکسان است.

نوکیا ۷ عرضه شد: نمایشگر ۵.۲ اینچی و دوربین دوگانه

در قسمت پشت بدنه این گوشی هوشمند حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دوربین در نظر گرفته شده است که لنز آن f/1.8 است. دوربین سلفی دستگاه هم ۵ مگاپیکسلی است که عکس‌ها و تصاویر را با کیفیت قابل قبول تهیه می‌کند. برای این دوربین دیجیتالی قابلیتی موسوم به Dual-Sight در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت همزمان با دوربین پشت و جلو عکاسی و فیلمبرداری کند. شرکت نوکیا ادعا می‌کند با این فناوری یک قابلیت کاملا متفاوت و منحصر به‌فرد را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این گوشی هوشمند میان‌رده باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و البته در آن می‌توانید از جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری برای هدفون هم استفاده کنید. «نوکیا ۷» سیستم عامل اندروید ۷ نوقا ار شامل می‌شود و البته شرکت اچ‌ام‌دی در جریان معرفی آن توضیح داد که کاربران می‌توانند این دستگاه را به سیستم عامل «اندروید ۸.۰ اریو» به‌روزرسانی کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است گوشی هوشمند «نوکیا ۷» در تاریخ ۲۴ اکتبر وارد بازار چین شود و با فاصله زمانی کوتاه به دست کاربران در دیگر کشورها برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا