دیدار صمیمانه مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه مستقل اسکان بانک ملی ایران

دیدار صمیمانه مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه مستقل اسکان بانک ملی ایران

موبنا – به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در پی بازدید دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد از شعبه ی مستقل اسکان بانک ملی ایران با ریاست، معاونان و کارکنان شعبه یاد شده، از پشتیبانی های شرکت داده ورزی سداد از شعب بانک ملی یاد کرد و نقطه نظرات همکاران را نسبت به سرویس های بهنگام شرکت در حوزه سخت افزار و نرم افزار مطرح و جویای نظرات آنان شد.

در ادامه آقای خائف رئیس شعبه مستقل بانک ملی نیز ضمن استقبال و خوش آمدگویی ، نهایت تشکر و سپاس خود را از شرکت داده ورزی سداد اعلام و از توانایی متخصصان جوان شرکت در حوزه ی فناوری اطلاعات به نیکی یاد کرد و رضایت همکاران صف در شعب و به تبع آن رضایت مشتریان بانک ملی را وابسته به تلاش های شبانه روزی متخصصان سخت کوش سداد برشمرد.
دکتر خالقی نیز به اهمیت همدلی، همراهی و تحقق شعار ما میتوانیم اشاره کرد و همراهی و همکاری های فی مابین ستاد بانک ملی و شعب و شرکت داده ورزی سداد را اصلی مهم در قطب قرار گرفتن بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و این همدلی و وفاق را مورد تقدیر قرار داد . در پایان این دیدار رئیس و کارکنان شعبه مستقل اسکان بانک ملی ایران با مدیر عامل هلدینگ داده ورزی سداد، عکسی به رسم یادبود گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا