گوگل گوشی‌های قدیمی اپل را گران‌تر از شرکت سازنده می‌خرد

اگر این روزها با یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» به فروشگاه‌های گوگل بروید و قصد داشته باشید آن را با «آیفون ۸» یا «آیفون ۸ پلاس» تعویض کنید، ۳۶۰ دلار اعتبار دریافت خواهید کرد.

موبنا – گوگل هم مانند دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری طرح‌هایی را برای دریافت گوشی‌های قدیمی و تعویض آن با گوشی‌های جدید خود اجرا می‌کند و در این زمینه شرکت مذکور تصمیم دارد دو پرچمدار جدید «پیکسل ۲» و «پیکسل ۲ اکس‌ال» را جایگزین گوشی‌های قدیمی کاربران کند.

در این طرح جدید یک اتفاق جالب صورت گرفته است. از زمانی که این طرح اجرا شد تعداد کاربرانی که با دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» سراغ محصول گوگل آمده‌اند نسبت به صاحبان «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» که در طرح مشابه قصد خرید «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» را داشتند بسیار بیشتر است.

گوگل گوشی‌های قدیمی اپل را گران‌تر از شرکت سازنده می‌خرد

اگر این روزها با یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» به فروشگاه‌های گوگل بروید و قصد داشته باشید آن را با «آیفون ۸» یا «آیفون ۸ پلاس» تعویض کنید، ۳۶۰ دلار اعتبار دریافت خواهید کرد و در مقابل اگر گوشی هوشمند «آیفون ۷ پلاس» را تحویل دهید ۳۸۸ دلار اعتبار می‌گیرید. در مقابل اگر با همین گوشی‌ها با فروشگاه اپل بروید تا «آیفون ۷» را با یکی از دو گوشی «آیفون ۸» یا «آیفون ۸ پلاس» عوض کنید تنها ۳۲۵ دلار اعتبار دریافت می‌کنید و «آیفون ۷ پلاس» هم برای شما ۳۷۵ دلار اعتبار می‌آورد.

البته این قیمت‌ها از جانب دو شرکت اپل و گوگل برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» اعلام شده است. گوشی‌هایی که حافظه داخلی کمتری دارند یا آن دسته از گوشی‌هایی که آسیب دیده‌اند، با قیمت کمتر خریداری می‌شوند.

بدیهی است که گوگل از دریافت تعداد بیشتر «آیفون ۷» و تعویض آن با پرچمداران خود شادمانی بیشتری را پیش رو می‌بیند و احتمالا گران‌تر خریدن گوشی‌های قدیمی اپل برای آن منفعت بیشتری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا