فرهاد معارفی از خدمات یگان انتظامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر کرد

فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور در یگان انتظامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای گل و لوح سپاس از آنان تقدیر کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم که مجید خباز معاون توسعه مدیریت و منابع ، احمد جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل و هیات مدیره ،مهندس نوروزی مدیر کل حراست و حامد رضا اسماعیلی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل حضور داشتند ، فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت ،از خدمات و تلاش های این یگان در برقراری امنیت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت تشکر کرد.
در ادامه سرهنگ محمد سوری فرمانده یگان انتظامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از حضور سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت و مدیران مجموعه به شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری « پلیس برای امنیت ،امنیت برای همه »اشاره کرد و گفت: این مجموعه همواره در تلاش است امنیت و ارامش را به صورت شبانه روزی در مجموعه برقرار کند.
در پایان این مراسم سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت با اهدای لوح تقدیر و گل از سرهنگ محمد سوری و همکارانش قدردانی کرد.
در این لوح سپاس آمده است: بدون شک نیروی انتظامی با استعانت از خداوند رحمان و انـفـاس قــدسی حــضرت بقـیه ا… الاعظــم حـضرت ولیـعصر (عج) و با تـلاش خسـتگی ناپـذیــر ، شـجاعــت و دلاوری و با فعـالیـت های حرفه ای خود نقش مهم و بارزی در بـرقراری نظـم و استـمرار امـنیت در جامـعه ایفا می نماید.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از زحمات جنابعالی و همکاران گرامیتان ، هفته نیروی انتظامی را که یادآور کوشش و مجاهدت های عزیزان فعال در این حوزه است را از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم و از پروردگار متعال سرافرازی و سلامتی شما را آرزو دارم.
امـیـد اسـت در سـایـه تـوجـهات حـضرت حــق هـمـواره در سـنگر تـأمـین آسایـش و برقراری امـنیت مـلی موفق و مؤید باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا