مایکروسافت: ویندوز فون دار فانی را ودا گفت

بِلفیوره در این توئیت توضیح داد که تصمیم شرکت مایکروسافت بر این اساس است و کاربران نباید منتظر اتفاق جدیدی در عرصه سیستم عامل موبایلی مایکروسافت باشند.

موبنا – عمر سیستم عامل موبایلی «ویندوز فون ۸.۱» به سر رسید و پس از توئیت‌های متوالی «جو بِلفیوره» مدیر مرکز توسعه سیستم‌های عامل مایکروسافت، «ویندوز ۱۰ موبایل» هم به کندی حرکت می‌کند و با این وجود همچنان از طریق دستگاه‌هایی که مایکروسافت تولید می‌کند به دست کاربران می‌رسد.

این مدیر ارشد مایکروسافت توضیح داد که شرکت او همچنان به پشتیبانی از سیستم عامل موبایلی خود ادامه می‌دهد تا حفره‌های امنیتی آن را برطرف کند. ولی هیچ قابلیت نرم‌افزاری جدید یا دستگاه‌ سخت‌افزاری جدید مبتنی بر این سیستم عامل عرضه نخواهد شد.

او در آخرین توئیت خود نوشت:‌ «البته که ما به پشتیبانی از این پلتفرم ادامه می‌دهیم تا حفره‌های آن را برطرف کنیم، به‌روزرسانی‌های امنیتی منشر کنیم و … ولی ساخت قابلیت‌ها یا سخت‌افزار جدید در تمرکز ما قرار ندارد».

مایکروسافت: ویندوز فون دار فانی را ودا گفت

بِلفیوره در این توئیت توضیح داد که تصمیم شرکت مایکروسافت بر این اساس است و کاربران نباید منتظر اتفاق جدیدی در عرصه سیستم عامل موبایلی مایکروسافت باشند. او گفت توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در این زمینه همکاری نکردند و مایکروسافت هم نتوانست هیچ شریک مناسبی پیدا کند تا به کمک آنها سیستم عامل موبایلی خود را گسترش دهد.

بِلفیروه دیروز در آخرین توئیت خود نوشت: «ما تلاش بسیار زیادی انجام دادیم تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را متقاعد کنیم. پرداخت پول، نوشتن برنامه‌های مربوط به اپلیکیشن‌ها برای آنها … ولی تعداد کاربران بسیار اندک است تا بیشتر شرکت‌ها روی آن سرمایه‌گذاری کنند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا