آیفون ۷ امسال پرفروش‌ترین گوشی جهان شد

در نیمه نخست سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی به ترتیب «آیفون ۶»، «آیفون ۶اس» و «آیفون ۷» عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان را از آن خود کردند.

موبنا – بر اساس گزارش جدیدی که از سوی مرکز IHS منتشر شده است، در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی «آیفون ۷» پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان بوده است.

دومین گوشی هوشمندی که بیشترین فروش را در بازار جهانی داشت «آیفون ۷ پلاس» بود و پس از آن هم گوشی «گرند پرایم پلاس» سامسونگ قرار گرفت. این محصول کره‌ای در خانواده گوشی‌های ارزان قیمت طبقه‌بندی می‌شد که نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسلی را در خود جا داده بود.

گوشی هوشمند «آیفون ۶اس» که سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شده است رتبه چهارم این لیست را به خود اختصاص داد و «گلکسی اس۸» سامسونگ هم در رتبه پنجم ایستاد. «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ هم توانست رتبه ششم را از آن خود کند.

آیفون ۷ امسال پرفروش‌ترین گوشی جهان شد

اگرچه دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» دو رتبه اصلی این لیست را از آن خود کردند، ولی تعداد دستگاه‌های فروخته شده از آن نسبت به دو گوشی هوشمند «آیفون ۶اس» و «آیفون ۶اس پلاس» در دوره زمانی مشابه کمتر بود. لازم به ذکر است در نیمه نخست سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی به ترتیب «آیفون ۶»، «آیفون ۶اس» و «آیفون ۷» عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان را از آن خود کردند و سهم آنها از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به ترتیب ۱۰، ۷ و ۵ درصد بود.

همان طور که پیش‌تر اعلام شد «گلکسی اس۸ پلاس» در نیمه نخست سال جاری میلادی ششمین گوشی پرفروش جهان بود و در مقابل، طی نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی همتای این محصول یعنی «گلکسی اس۷ اج» توانست در رتبه چهارم پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان بایستد. مرکز تحقیقاتی IHS اعلام کرد این اتفاق به دلیل تاخیر شرکت سامسونگ در عرضه پرچمدار جدید صورت گرفته است.

دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» آپریل امسال وارد بازار شدند که یک ماه از عرضه هرساله پرچمداران سامسونگ دیرتر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا