گوشی جدید هوواوی با چهار دوربین مجزا در راه ورود به بازار (+عکس)

از جمله قابلیت های متمایز گوشی جدید هوواوی می‌توان به چهار لنز دوربین کار گذاشته شده در بدنه آن اشاره کرد که در هر طرف بدنه دو حسگر مجزا به چشم می‌خورد و البته برای دوربین سلفی فلش LED هم دیده می‌شود.

موبنا – شرکت هوواوی بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین تصمیم دارد محصول جدیدی را با نام Maimang 6 معرفی کند که پیش‌تر از آن با کد «هوواوی جی۱۰» یاد می‌شد و هم‌اکنون در یک تیزر تبلیغاتی اعلام شده است که در تاریخ ۲۲ سپتامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر از این محصول به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

آگهی تبلیغاتی مذکور که امروز منتشر شده است نشان داد گوشی یاد شده نخستین محصول شرکت هوواوی محسوب می‌شود که نسبت طول و عرضه نمایشگر آن ۱۸:۹ است. با فاصله زمانی کوتاه پس از انتشار این آگهی تبلیغاتی، منابع آگاه روی شبکه‌های اجتماعی نخستین تصاویر این محصول را به اشتراک گذاشتند و جزییات بیشتری در مورد این گوشی مشخص شد.

گوشی جدید هوواوی با چهار دوربین مجزا در راه ورود به بازار (+عکس)

دو منبع آگاه مختلف در مورد این گوشی هوشمند اطلاعات مشابهی را منتشر کردند که این مسئله نشان می‌دهد می‌توان به این مشخصات اعتماد کرد. در این خبرها گفته شد که گوشی جدید در سطح پرچمدار هوواوی یعنی «مِیت ۱۰» نیست و البته امکانات قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این گوشی چینی به جز نسبت اندازه ۱۸:۹ نکته‌های متمایز دیگری را هم شامل می‌شود. از جمله آنها می‌توان به چهار لنز دوربین کار گذاشته شده در بدنه این گوشی هوشمند اشاره کرد که در هر طرف بدنه دو حسگر مجزا به چشم می‌خورد و البته برای دوربین سلفی فلش LED هم دیده می‌شود.

گوشی جدید هوواوی با چهار دوربین مجزا در راه ورود به بازار (+عکس)

برای این گوشی هوشمند جدید هوواوی نمایشگر لمسی ۵.۹ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند پردازند میان‌رده «کیرین ۶۵۹» ساخت شرکت هوواوی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا اشاره کرد.

طول، عرض و ضخامت گوشی چینی جدید به ترتیب ۱۵۶.۲، ۷۵.۲ و ۷.۵ میلیمتر است و این دستگاه ۱۶۴ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند در خارج از مرزهای چین با نام «جی۱۰» و «جی۱۰ پلاس» به دست کاربران می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا