نبرد میوه‌ای!

فروت کرفت یک بازی کارتی است. شما که در این بازی فرماندهی تعدادی میوه را بر عهده دارید، باید سعی کنید با انتخاب کارت‌های بهتر و یا همان نیروهای قوی‌تر، وارد میدان نبرد شده و دشمنان را تار و مار کنید.

موبنا – در این بازی شما وظیفه فرماندهی نیروهای دار و دسته سرهنگ پرتقال‌منش را برعهده دارید و باید نیروهای خود را برای نبردی جانانه آماده نگه دارید. از آن‌جایی که فروت کرفت یک بازی کارتی است، آماده سازی نیروها در واقع همان انتخاب کارت‌هایی است که می‌خواهید با خود وارد بازی کنید.

نبرد میوه‌ای!

پیش از ورود به میدان نبرد، نیروهای شما به محدوده قدرت دشمن پی می‌برند. برای ورود به هر مرحله باید با توجه به این محدوده قدرت، کارت‌های مناسب را انتخاب کنید. هر کدام از کارت‌ها که به یک میوه خاص تعلق دارد، دارای نیروی مشخصی است. با وارد کردن هر ضربه، از اعداد روی کارت شما کم می‌شود. بنابراین در انتخاب کارت‌ها باید به نحوی عمل کنید که مجموع قدرت‌های شما از مجموع نیروهای دشمن بیشتر باشد. بعد از هر نبرد، نیروهای شما خسته شده و باید استراحت کنند. در این بین تعدادی از سربازها زبر و زرنگ‌تر بوده و زودتر برای نبرد بعدی آماده می‌شوند.

منوی اصلی بازی از چند قسمت مختلف تشکیل شده است. قسمت کارت‌ها درواقع همان سربازخانه بازی است. در این قسمت می‌توانید نیروهایی که در حال حاضر در خدمت شما هستند را ببینید. با پیش‌روی در بازی، کارت‌های ویژه‌ای با نام قهرمانان نیز به نیروهای شما اضافه می‌شوند. با سر زدن به خانه هریک از این قهرمانان، می‌توانید ویژگی‌های خاصی را به آن‌ها اضافه کنید.

نبرد میوه‌ای!

ارتقاء نیرو و یا همان کارت‌های شما در این بازی روش جالبی دارد. داستان از این قرار است که باید برای ارتقاء یکی از میوه‌های خود، نیروهای دیگر را فدا کنید. با این کار، کارت قبلی شما حذف شده و به قدرت کارت دیگرتان اضافه می‌شود.

برای خرید کارت‌های بیشتر، می‌توانید به مغازه دهکده سری زده و از میان بسته کارت‌هایی که هر کدام رده‌بندی متفاوتی دارند، هر تعداد کارتی که خواستید تهیه کنید. این بسته‌ها هر کدام شامل تعدادی کارت با نیروهای مختلف است.

نقشه مراحل بازی در قسمت مأموریت‌ها قرار دارد. این نقشه و یا جزیره از تعدادی شهر که تحت حمله میوه‌های پلید قرار گرفته‌اند، تشکیل شده است. شما باید برای آزادسازی هر یک از شهرهای این جزیره، ۱۰ بار به نبرد پرداخته و درنهایت رئیس پلید آن‌ها را شکست دهید!

نبرد میوه‌ای!

اما قسمت جالب و هبجان انگیز بازی قسمت نبرد است! در این قسمت می‌توانید با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای که از زمین‌های رقبای آنلاین شما تهیه شده، رقبای پولدار را پیدا کرده و در فرصتی مناسب به آن‌ها حمله کنید و به غارت اموال آن‌ها بپردازید. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از مقر حریف نیز می‌توانید با پرداخت مقداری طلا، برای خود جاسوس استخدام کنید. هرچند باید مراقب باشید و به تجهیز مقر خود اهمیت زیادی دهید، کسی چه می‌داند، ممکن است خود شما هم طعمه یکی از همین حملات شوید!

نبرد میوه‌ای!جدا از موارد ذکر شده، در قسمت نظرات هم می‌توانید به صورت آنلاین و هم‌زمان، با سایر رقبا و کاربران این بازی صحبت کرده و از نظرات آن‌ها استفاده کنید.

فرود کرفت امکانات بسیار متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. درست است که گیم‌پلی بازی بسیار ساده است، اما طراحان بازی با اضافه کردن امکانات مختلف سعی کرده‌اند این بازی ساده را به تجربه‌ای جالب و منحصر به فرد تبدیل کنند. رابط کاربری این بازی نیز به طور کامل جواب‌گو نیازهای شما خواهد بود. طراحی خط داستانی، گیم‌پلی ساده و روان، طراحی کاراکترهای بامزه و گرافیک عالی محیط بازی همه و همه فرود کرفت را از سایر بازی‌های هم سبک خود جدا می‌کند.

کافه‌بازار
  • نبرد میوه‌ای!
  • نبرد میوه‌ای!
  • نبرد میوه‌ای!
  • نبرد میوه‌ای!

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا