معرفی سری جدید خودروهای اسپورت تویوتا ماه آینده

این سری از محصولات تویوتا شباهت زیادی به سری خودروهای «لکسوس اف» دارد و البته امکانات و قابلیت‌های اجرایی آن شبیه به سری خودروهای «کمری»، «کرولا» و «۸۶» است.

موبنا- شرکت تویوتا در تلاش است مدل جدید خودرو Supra را معرفی کند. ولی به نظر می‌رسد هواداران محصولات این برند ژاپنی اتفاقات بهتری پیش‌رو داشته باشند؛ زیرا خبرگزاری «اتومِیتیو نیوز» امروز اعلام کرد شرکت تویوتا در سپتامبر ۲۰۱۷ سری جدید «خودروهای اسپورت» خود را معرفی می‌کند.

هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است،‌ ولی منابع آگاهی که خواستند نامشان فاش نشود توضیح دادند این سری از محصولات تویوتا شباهت زیادی به سری خودروهای «لکسوس اف» دارد و البته امکانات و قابلیت‌های اجرایی آن شبیه به سری خودروهای «کمری»، «کرولا» و «۸۶» است.

معرفی سری جدید خودروهای اسپورت تویوتا ماه آینده

البته قرار است در مرحله نخست این سری از خودروهای اسپورت تویوتا فقط وارد بازار ژاپن شوند و پس از بررسی‌های لازم تجاری به دست کاربران در دیگر کشورها برسند.

شرکت تویوتا در نظر دارد ماه آینده با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر توکیو ژاپن سری جدید خودرهای اسپورت خود را معرفی کند.

اگر این سری جدید از خودروهای تویوتا موفق عمل کنند و بتوانند فروش بالایی در بازار جهانی داشته باشند، شرکت سازنده سری «تویوتا ریسینگ دولپمنت» خود را کنار می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا