سامسونگ همه تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» را یکجا خرید

تمام موجودی شرکت کوالکام برای تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» توسط سامسونگ خریداری شد و این مسئله اعتراض برخی شرکت‌های دیگر را به دنبال داشت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گزارش منتشر شده از سوی حساب کاربری مشهور ice@ نشان داد که سامسونگ برای سال آتی میلادی برنامه‌ریزی‌های دقیقی دارد و هم‌اکنون تمام تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» موجود در انبار شرکت کوالکام را یکجا خریداری کرده است. این مسئله باعث شده است دیگر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی مجبور باشند برای نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی از تراشه‌های جایگزین مانند «اسنپدراگون ۸۲۱» استفاده کنند.

در خبرها گفته شده است تمام موجودی شرکت کوالکام برای تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» توسط سامسونگ خریداری شد و این مسئله اعتراض برخی شرکت‌های دیگر را به دنبال داشت. قرار است تمامی این تراشه‌ها در گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» مورد استفاده قرار گیرند که البته فقط مدل ویژه گوشی مذکور برای بازار آمریکا با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» عرضه می‌شود و مابقی بازار جهانی این محصول را با تراشه «اکسینوس ۹۸۱۰» سامسونگ در اختیار می‌گیرد.

سامسونگ همه تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» را یکجا خرید

اقدام جدید دو شرکت سامسونگ و کوالکام برای فروش کامل تراشه‌های پرقدرت «اسنپدراگون ۸۴۵» شرکت‌های ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سونی، هوواوی و شائومی را با مشکل اساسی مواجه کرده است و آنها برای تکمیل پرچمداران خود نمی‌توانند از این تراشه استفاده کنند.

بر اساس گزارش‌های قبلی گفته شده بود که کوالکام به جای سامسونگ شرکت TSMC را برگزیده است تا تراشه‌های «اسنپدراگون ۸۴۵» را به آنها بفروشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا