رایتل در سفر حج زائران را همراهی می‌کند

رایتل به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی در کشور عربستان را برای رفاه حال زائران ایرانی فراهم کرده است.

موبنا – به گزارش موبنا، بنابراعلام رایتل، این اپراتور در راستای خدمت‌رسانی به زایران و با هدف رفاه حال این افراد در سفر معنوی حج، نسبت به ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل با تعرفه تشویقی در کشور عربستان اقدام کرده است.
مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی، دیتا و اعتباری رایتل می‌توانند با خرید و فعال‌سازی بسته‌های مصرفی از خدمات رایتل بهره‌مند شوند.
از جمله این بسته‌ها می‌توان به بسته ۳۰ روزه تماس، پیامک و اینترنت ۱۰۰ مگابایتی ویژه حجاج با امکان ۱۰ دقیقه تماس صوتی داخل کشور عربستان، ۱۰ دقیقه تماس صوتی به ایران، ۱۰ پیامک با قیمت ۲۹ هزار تومان اشاره کرد.
سرویس رومینگ بین‌الملل به صورت خودکار برای همه مشترکان فعال است و تعرفه‌های تشویقی رومینگ بین‌الملل در کشور عربستان و در ایام حج برای مشترکان رایتل با استفاده از سرویس‌های اپراتور zain عربستان قابل استفاده است و استفاده از سرویس دیگر اپراتورهای این کشور با تعرفه عادی که در وب‌سایت رایتل، بخش تعرفه رومینگ بین‌الملل درج شده است، محاسبه می‌شود.
در صورت استفاده از خدمات اپراتور Zain عربستان هزینه مکالمه برای مشترکان به صورت ثانیه‌ای و هزینه دیتا براساس هر کیلوبایت محاسبه می‌شود.
زایرین ایرانی می‌توانند برای افزایش اعتبار خود از روش‌هایی همچون خرید کارت شارژ در ایران و استفاده از آن در عربستان (# شماره رمز*۱۴۱*) و یا افزایش اعتبار از طریق کدهای دستوری #۷۲۰*، #۷۲۴*، #۷۸۰*،#۷۸۹*، #۷۳۳*، #۷۱۳*، #۷۳۰*، #۷۷۰* استفاده کنند، همچنین انتقال اعتبار توسط دوستان یا آشنایان و از طریق سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل و همچنین اتصال به اینترنت (از طریق اینترنت موبایل یا وای‌فای) و خرید شارژ از طریق وب‌سایت رایتل امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا