با گوگل کیپ زندگی خود را سر و سامان دهید

گوگل کیپ همانطور که از نامش پیداست، محصولی از شرکت بزرگ گوگل است.

موبنا – لیست کارهای خود را هرگز فراموش نکنید!

این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید از هر موضوعی یک لیست  تهیه کنید ترتیب انجام امور و وظایف خود را کنترل کنید. این روزها اپلیکیشن‌های مدیریتی زیادی به بازار آمده‌اند، ولی گوگل کیپ یکی از بهترین آنهاست.

کار با برنامه:

با وارد کردن یک عنوان، نوشتن لیست خود را شروع کنید. پس از آنکه نوشتن موارد را آغاز کردید، با هر بار به خط بعد رفتن، در واقع یک مورد جدید به لیست خود اضافه می‌کنید. همچنین شما می‌توانید به لیست خود یک عکس اضافه کنید تا در بالای عنوان لیستتان نمایش داده شود. هر زمان کاری از لیستتان انجام شد، می‌توانید با علامت زدن چک باکس کنار آن مورد، کار را از لیست خود خط بزنید. نوشته به همان شکل خط خورده در لیست شما باقی می‌ماند.

ممکن است بخواهید محل‌های دیدنی یک شهر را با همسفران خود به اشتراک بگذارید، به‌راحتی می‌توانید یک لیست تهیه کنید و آن را با همسفران خود به اشتراک بگذارید. فرقی نمی‌کند آن ها چه سرویس ایمیلی را استفاده می‌کنند، با به اشتراک گذاری لیست از سمت شما، محتویات آن برایشان به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید برای لیست خود “یادآور زمانی” تعیین کنید، رنگ پیش‌زمینه هر لیست را تغییر دهید و یا شکل نمایش تمامی نوشته‌های خود کنار یک دیگر را تغییر دهید و یا ممکن است شما فقط به یک دفترچه یادداشت احتیاج داشته باشید، می‌توانید بدون آنکه شکل لیست به مطلب خود بدهید، نکات مورد نیاز خود را در گوگل کیپ یادداشت کنید و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

قابلیت‌ها:

امکان تهیه کردن لیست از مراحل انجام کار

امکان افزودن عکس به لیست کاری

امکان تهیه چک باکس

امکان به اشتراک گذاری لیست‌ها

امکان تعیین آلارم زمانی برای کارها

گوگل کیپ علاوه بر قابل استفاده بودن در مرورگر، برای پلتفرم های اندرویدی و آی او اس نیز در دسترس قرار گرفته است.

این برنامه سه سال پیش در سال ۲۰۱۳ در دسترس عموم قرار گرفت که بر طبق داده‌های آماری گوگل پلی در حدود ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

پس برای آنکه خود را از دفترچه یادداشت‌های کاغذی رها کنید و نگران جا گذاشتن آن ها در منزل نباشید، گوگل کیپ را برای تلفن همراه هوشمند خود دانلود کنید.

اپ‌استور کافه‌بازار مایکت
  • با گوگل کیپ زندگی خود را سر و سامان دهید
  • با گوگل کیپ زندگی خود را سر و سامان دهید
  • با گوگل کیپ زندگی خود را سر و سامان دهید
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا