استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

این استارت‌آپ با هدف راه‌اندازی یک انجمن جهانی متشکل از ورزش‌دوستان فعالیت خود را آغاز کرد و طرح مبترکانه آن باعث شد توجه سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده‌اند که دوره عضویت ماهانه در باشگاه‌های ورزشی به سر رسیده است و این روزها اپلیکیشن‌های مخصوص تناسب اندام می‌توانند سرویس‌ها و خدمات بهتری در اختیار ما بگذارند. این دسته از اپلیکیشن‌ها گزینه‌های متنوعی را ارایه می‌دهند، انعطاف بیشتری با برنامه‌های شخصی ما دارند، در هزینه‌های زندگی صرفه‌جویی می‌کنند و حتی در سفر هم می‌توانند مراقب سلامت بدن ما باشند. شاید به همین دلیل است که کاربران هزاره سوم دوره باشگاه‌های ورزشی و عضویت‌های ماهانه را رو به اتمام می‌دانند.

نخستین باری که من با اپلیکیشن «کِی‌فیت» آشنا شدم در مورد استارت‌آپی که آن را راه‌اندازی کرده است اطلاعات زیادی نداشتم و فقط می‌دانستم این ابزار موبایلی برای تناسب اندام سرویس‌های قابل ملاحظه و کاربردی فراوان ارایه می‌کند. دوستان من که اپلیکیشن مذکور را معرفی کردند علاقه زیادی داشتند که از دوره آزمایشی رایگان آن استفاده کنند و پس از آنکه من هم این اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود نصب کردم، ترغیب شدم ماجرای راه‌ندازی استارت‌آپ «کِی‌فیت» و نحوه ساخت این ابزار موبایلی را بهتر بدانم.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

این استارت‌آپ با هدف راه‌اندازی یک انجمن جهانی متشکل از ورزش‌دوستان فعالیت خود را آغاز کرد و طرح مبترکانه آن باعث شد توجه سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کند. این طرح به گونه‌ای تعریف شد تا هر کاربر در هر نقطه از جهان بتواند در یک اپلیکیشن موبایلی عضو شود و به کمک آن مطابق با مدل زندگی شخصی خود خدمات ورزشی و تناسب اندام را در اختیار بگیرد. افرادی که در این اپلیکیشن عضو می‌شوند می‌توانند در مناطقی که از قبل پیش‌بینی شده است به صورت فیزیکی و حضوری به باشگاه‌ها، استدیوها، مراکز ورزشی و … دسترسی داشته باشند و با یک عضویت ساده روی اپلیکیشن در هر نقطه از شهر خود از این خدمات بهره ببرند. بر خلاف بسته‌های سنتی عضویت در باشگاه‌ها، «کِی‌فیت» خدمات خود را به صورت انعطاف‌پذیر متناسب با برنامه شخصی هر فرد ارایه می‌دهد و حتی برای افرادی که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند هم خدمات ویژه دارد.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

این استارت‌آپ ادعا می‌کند که با سرویس‌های خود بار دیگر علاقه مردم جهان را به ورزش افزایش خواهد داد و باعث خواهد شد زندگی برای آنها همراه با فعالیت‌های بدنی پیش برود. استارت‌آپ «کِی‌فیت» گروهی از بهترین کارشناسان و متخصصان ورزشی را در خود جا داده است که میانگین تجربیات آنها به حدود دو دهه قبل می‌رسد و این مرکز در اصل نقطه طلاقی کسب و کار تجاری، فناوری و ورزش محسوب می‌شود. طرح نوآورانه‌ای که در این زمینه مطرح شد توانست «کِی‌فیت» را به عنوان پرسرعت‌ترین استارت‌آپ جهان در حوزه خدمات ورزش معرفی کند و باعث شود این مرکز در فاصله زمانی کوتاه بعد از راه‌اندازی طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

اگر قرار باشد در مورد تجربه شخصی خود از «کِی‌فیت» صحب کنم، باید بگویم زمانی که با این اپلیکیشن آشنا شدم گرفتاری‌های کاری فراوانی داشتم و در طول روز به هیچ وجه فرصت خالی برای انجام فعالیت‌های ورزشی نداشتم. به همین خاطر هزینه‌ای که برای عضویت ماهانه در باشگاه ورزشی پرداخت می‌کردم تقریبا هدر می‌رفت و از آن استفاده نمی‌کردم. اوایل که اپلیکیشن «کِی‌فیت» را روی گوشی هوشمند خود نصب کردم جذابیت چندانی برای من نداشت و پس از آنکه این اپلیکیشن به روز شد و دوستانم توصیه کردند آن را استفاده کنم، در اوقات فراغت پایان هفته تصمیم گرفتم آن را بررسی کنم. هزینه استفاده از خدمات ورزشی این اپلیکیشن به قدری ارزان بود که تصمیم گرفتم در آن عضو شوم. شرایط عضویت به این صورت بود که اگر تا یک هفته از خدماتی که دریافت کردم ناراضی بودم می‌توانستم تمام پول پرداخت شده را پس بگیرم و این مسئله من را ترغیب کرد از این خدمات استفاده کنم. به هر حال این تجربه به من نشان داد اپلیکیشن «کِی‌فیت» سازگار با برنامه‌های شلوغ روزانه من توانسته است خدمات گسترده‌ای را در اختیارم بگذارد و با مدل زندگی من همسو شود.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

اگر قرار باشد یک تحلیل جامع از این استارت‌آپ داشته باشیم می‌توانیم بگوییم «کِی‌فیت» با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود می‌کوشد امکان دسترسی به بهترین استدیوها، باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی با ارزان‌ترین قیمت را در شهر شما فراهم کند. اپلیکیشنی که در این استارت‌آپ ساخته شده است انواع مختلف رشته‌های ورزشی را تحت پوشش قرار می‌دهد و شرکت مذکور که تنها دو سال از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد با جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌کوشد منطقه شرق آسیا را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. این استارت‌آپ که دفتر مرکزی آن در شهر سنگاپور واقع شده است خدمات خود را در سایت اینترنتی https://kfit.com ارایه می‌دهد و اپلیکیشن آن برای اندروید و آیفون ساخته شده است.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

اپلیکیشن «کِی‌فیت» هم‌اکنون روزانه بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال دارد و تنها در شهر سنگاپور هر ماه ۶۰۰ هزار نفر از خدمات باشگاه‌های ورزشی وابسته به این استارت آپ بهره می‌برند. این استارت‌آپ سیاست‌های خود را با زندگی پرسرعت مردم در عصر حاضر تعریف کرده است و برای علاقمندان به همه رشته‌های ورزشی خدمات کاربردی دارد.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

استارت‌آپ «کِی‌فیت» برای کسب و کارهای مختلف هم فرصت‌های جدید ایجاد کرده است و به آنها کمک می‌کند بتوانند مشتریان جدید جذب کنند و خدمات متنوع‌تر ورزشی ارایه دهند. اپلیکیشن این مرکز به خصوص در دوره‌های زمانی که اشتیاق مردم به فعالیت‌های ورزشی کمتر می‌شود بیشتر کاربرد دارد. این استارت‌آپ هم‌اکنون در ۱۰ شهر مختلف در منطقه جنوب شرق آسیا سرویس‌های خود را ارایه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کوالالامپور، سنگاپور، هنگ‌کنگ، تایپه، سئول، مانیلا، سیدنی، ملبورن، پرث و اوکلند اشاره کرد.

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

استارت‌آپی که نگرش مردم را نسبت به ورزش عوض کرد (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا