دستیار هوشمند «بیکسبای» روی یخچال‌های سامسونگ

سامسونگ برای نخستین بار سری یخچال‌های «فمیلی هاب ۲.۰» را معرفی کرد و توضیح داد سیستم هوش مصنوعی «بیکسبای» روی آن نصب شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ همزمان با دو پرچمدار خود در عرصه گوشی‌های هوشمند موسوم به «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» دستیار دیجیتالی هوشمند خود را با نام «بیکسبای» معرفی کرد. ولی هم‌اکنون گفته شده است که قابلیت این دستیار دیجیتالی فقط به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود و دیگر دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نخستین محصولی که این دستیار دیجیتالی را در اختیار گرفت گوشی هوشمند سامسونگ بود و پس از آن قرار است که این فناوری وارد لوازم خانگی شرکت کره‌ای شود.

روز گذشته شرکت کره‌ای سامسونگ برای نخستین بار سری یخچال‌های «فمیلی هاب ۲.۰» را معرفی کرد و توضیح داد سیستم هوش مصنوعی «بیکسبای» روی آن نصب شده است. این یخچال با همه قابلیت‌های هوشمند خود در خانه‌های معمولی هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و خدمات متفاوت را در اختیار اهالی خانه بگذارد.

دستیار هوشمند «بیکسبای» روی یخچال‌های سامسونگ

اگر شما هم به درستی نمی‌دانید که این دستیار دیجیتالی هوشمند چه سرویس‌هایی را برای یخچال ارایه می‌دهد، باید بگوییم که تنها نیستید. سامسونگ در این خصوص توضیح داد حضور «بیکسبای» در یخچال‌ها به این معنی خواهد بود که شما می‌توانید دستور غذای خود را با مواد غذایی داخلی جست‌وجو کنید، لیست جامع از تمام مواد غذایی داخل یخچال را در اختیار داشته باشید، برای خود موسیقی پخش کنید، به رادیو گوش دهید و … همه این کارها را با فرمان صوتی انجام دهید.

این نخستین باری است که در لوازم خانگی سامسونگ از دستیار دیجیتالی صوتی استفاده می‌شود و به همین خاطر شرکت سازنده اتفاق مذکور را یک تحول بزرگ می‌داند. البته سامسونگ مسیر طولانی پیش رو دارد. زیرا پیش از او «گوگل اسیستنت» یا «الکسا آمازون» توانستند مورد توجه کاربران جهانی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا