مدل ضدضربه و نشکن «گلکسی اس۸» در راه است

«گلکسی اس۸ اکتیو» به صورت ضدآب، ضد گردوغبار، با صفحه‌نمایش نشکن و مقاوم در مقابل سقوط از دست کاربر به دست همگان می‌رسد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از هم‌اکنون تا زمان عرضه عمومی گوشی هوشمند «اگلکسی اس۸» کمتر از یک هفته باقی مانده است و رسانه‌های خبری هر روز خبرهای مختلفی را در مورد این محصول منتشر می‌کنند. امروز مهم‌ترین خبری که در این حوزه انتشار یافت به گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ اکتیو» مربوط می‌شود.

این محصول در اصل مدل ویژه پرچمدار گوشی‌های سامسونگ است که به صورت ضدآب و ضدضربه ساخته می‌شود و گزارش‌های رسیده  حاکی از آن است که «گلکسی اس۸ اکتیو» هم‌اکنون با کد «اِس‌اِم-جی۸۹۲آ» در شرکت سامسونگ توسعه یافته است.

بر اساس اخبار موجود منابع آگاه ادعا کردند «گلکسی اس۸ اکتیو» در مرحله نخست به صورت ویژه از طریق اپراتور «اِی‌تی&تی» وارد بازار خواهد شد که البته هنوز جزییات اصلی این محصول مشخص نشده است.

مدل ضدضربه و نشکن «گلکسی اس۸» در راه است

اگر این گوشی هوشمند بر اساس روال قبلی سامسونگ تولید شده باشد می‌توان پیش‌بینی کرد که «گلکسی اس۸ اکتیو» یک نسخه اصلاح شده از مدل اصلی است. گوشی هوشمند «گلگسی اس۷ اکتیو» استاندارد آی‌پی۶۸ را شامل می‌شد که بر اساس آن قابلیت ضدآب و ضدگردوغبار ار در اختیار کاربران می‌گذاشت.

گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ اکتیو» نیز به همین صورت عرضه می‌شود و به صورت ضدآب، ضد گردوغبار، با صفحه‌نمایش نشکن و مقاوم در مقابل سقوط از دست کاربر به دست همگان می‌رسد.

این گوشی ضدضربه از نظر دیگر قابلیت‌ها و امکانات با مدل اصلی «گلکسی اس۸» برابری می‌کند و پیش‌بینی شده است فروش جهانی آن از ژوئن ۲۰۱۷ آغاز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا