فیلیپ کاور دست ساز چوبی مخصوص آیفون ۷ (+عکس)

در میان انواع و اقسام قاب ها و کیف هایی که برای گوشی های هوشمند طراحی و تولید می شوند، عده ی زیادی از کاربران نیز استفاده از فیلیپ کاور را برای دستگاه الکترونیک خود ترجیح می دهند. بدین ترتیب این بار به سراغ فیلیپ کاوری دست ساز از جنس چوب مخصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس خواهیم رفت.

موبنا، رکسانا دانیالی – این کاور که از تلفیقی از چوب و چرم طبیعی و مرغوب است، نه تنها برای مدل های ۷ و ۷ پلاس آیفون طراحی شده است بلکه برای مدل های ۶، ۶ پلاس، ۵، ۵ اس و SE نیز در دسترس است. همان طور که در تصاویر هم مشاهده خواهید کرد، این قاب از ظاهری باریک و زیبا برخوردار بوده و با وزنی معادل ۵۸ الی ۶۳ گرم، وزن کمی را به گوشی هوشمند شما اضافه می کند. بهره گیری از چوب مرغوب در ساخت این محصول، مقاومت مناسبی را به پوسته ی بیرونی و همینطور چهارچوب آن بخشیده است. از این رو می تواند آیفون شما را به خوبی در برابر ضربات و خراش های احتمالی محافظت کند. صفحه نمایش نیز به واسطه ی حضور بخشی که به صورت مغناطیسی بسته شده و روی آن را می پوشاند، حفظ خواهد شد. حتی می توان از این بخش به عنوان پایه ای برای نگه داشتن گوشی در وضعیت ایستاده روی سطوح مختلف استفاده کرد. قسمتی هم به منظور قرار گیری کارت های بانکی در داخل کاور در نظر گرفته شده است که دسترسی به کارت را در زمان نیاز آسان تر می سازد. تمامی دکمه ها و پورت لایتنینگ بدون هیچ گونه مشکلی قابل استفاده هستند.
فیلیپ کارو دست ساز از جنس چوب و چرم طبیعی برای مدل های ۷ و ۷ پلاس به قیمت ۳۴.۹۰ یورو (حداکثر ۳۷ دلار) قابل خریداری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا