متفاوت ترین قاب برای آیفون ۷ شما! (+عکس)

اکثر کیس هایی که برای گوشی های مختلف و به ویژه آیفون در بازار موجود هستند، حالتی یکنواخت پیدا کرده اند. با وجود تنوع بالایی که قاب ها، بامپر ها و یا کاور های مختلف در اختیار خریدار قرار می دهند، نوآوری و خلاقیت عنصری است که کمتر شاهد آن هستیم.

موبنا، رکسانا دانیالی – از این رو امروز کیسی را معرفی می کنیم که بدون شک بسیار متفاوت است. این کیس مخصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس طراحی شده است.
این کیس خلاقانه که به خوبی می تواند گوشی هوشمند شما را از ضربات احتمالی محافظت کند، قابلیت بالایی برای شخصی سازی دارد! کیس در تم های مختلف وجود دارد و با استفاده از آجر های کوچکی که در طراحی آن به کار رفته است، می توانید شخصی سازی را به سلیقه خود انجام دهید. از جمله ی این تم ها می توان به درخت کریسمس، مینیون و مرد آهنی اشاره کرد. رنگ های آجر ها نیز متفاوت است و طیفی شامل زرد، قرمز، سیاه و یا مشکی را شامل می شود. برای هر تم هم آجر های رنگی متنوعی در نظر گرفته شده است. تنها کافی است آجر ها را در جای مناسب خود روی بستر آن قرار دهید و یکی از تم ها را بسازید.
گوشی همراه خود را به راحتی می توانید داخل کیس جای دهید و پوسته ی سخت آن تضمین خوبی برای محافظت گوشی از خراش و ضربه خواهد بود. با این حال استفاده از یک گلس محافظ صفحه توصیه می شود. علاوه بر این، تمامی دکمه ها و پورت لایتنینگ به آسانی قابل دسترس هستند.
این کیس آجری ۲۲ دلار قیمت دارد.
۶

۵

۴

۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا