کدام کشورها گسترده‌ترین خدمات اینترنتی ۴G را ارایه می‌دهند؟

این روزها پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی که به دست کاربران جهانی می‌رسد، مبتنی بر فناوری ۴G LTE ارایه می‌شود. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید کدام کشورها گسترده‌ترین خدمات اینترنت را ارایه می‌دهند؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – هزاره سوم عصر ارتباطات و اتصالات است و به همین خاطر اینترنت اهمیت زیادی دارد. بر این اساس مرکز OpenSignal که یکی از بزرگترین مراکز داده شبکه‌های موبایلی جهان را در اختیار دارد، یک مطالعه جامع انجام داد تا مشخص شود کدام کشورها سریع‌ترین اینترنت را ارایه می‌کنند.

بر اساس این بررسی مشخص شد دو کشور کره جنوبی و ژاپن بالاترین ضریب نفوذ اینترنت را در اختیار دارند و به ترتیب ۹۵.۷ و ۹۲ درصد جمعیت آنها به اینترنت متصل هستند.

در لیست جدید، آمریکا در مقام دهم جهان قرار و مشخص شد تنها ۸۱.۳ درصد از مردم این کشور به اینترنت ۴G LTE متصل هستند. چین که پرجمعیت‌ترین کشور جاهن محسوب می‌شود، با ۷۳.۸ درصد پراکندگی خدمات LTE رتبه نوزدهم را به خود اختصاص داد.

fastest-4g-lte-network-2

توجه داشته باشید که این مرکز تحقیقاتی میزان دسترسی مردم کشورها به خدمات ۴G LTE را بررسی کرد. در بررسی این مرکز مشخصشد نوامبر ۲۰۱۶ سنگاپور پرسرعت‌ترین خدمات اینترنتی ۴G LTE را در اختیار مردم خود قرار داده و میانگین سرعت اینترنت در آن ۴۵.۸ مگابیت در ثانیه بوده است.

در این لیست مجارستان با میانگین سرعت ۴۰.۶ مگابیت در ثانیه رتبه دوم را از آن خود کرد و دو کشور رومانی و بلغارستان هم با میانگین سرعت ۳۶.۵ و ۳۴.۲ مگابیت در ثانیه رتبه‌های چهارم و ششم را به دست آوردند.

دکمه بازگشت به بالا