مخابرات در تقسیم سود دوم شد

  به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، ۳۳۷شرکت بورسی طی سال های مالی ۸۷ و ۸۸ بالغ بر ۹۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۴۱۶ میلون ریال سود بین سهامدارانشان تقسیم کردند.  این شرکت ها در سال های ۸۷ و ۸۸ توانستند پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه خود این میزان سود را بین …

 
 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، ۳۳۷شرکت بورسی طی سال های مالی ۸۷ و ۸۸ بالغ بر ۹۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۴۱۶ میلون ریال سود بین سهامدارانشان تقسیم کردند. 
این شرکت ها در سال های ۸۷ و ۸۸ توانستند پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه خود این میزان سود را بین سهامدارانشان تقسیم کنند.
بر اساس این گزارش، ۱۶۱ شرکت بعد از برگزاری مجامع سال مالی ۸۷ و ۱۷۶ شرکت پس از برگزاری مجامع سال مالی ۸۸ این میزان سود را تقسیم کردند.
فلزات اساسی با ۲۳ شرکت و بیش از ۲۸ میلیارد و ۸۴۵ میلیون سهم بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال در دو سال اخیر میان سهامداران خود تقسیم کرد تا در صدر فهرست بیشترین سود تقسیمی صنایع بورسی قرار گیرد.
شرکت مخابرات نیز بیش از ۱۳ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۸۸ میان ۱۴ هزار سهامدار خود سود تقسیم کرد و به تنهایی در رتبه دوم ایستاد.
گفتنی است سهام مخابرات همچنان بیشترین تقاضا را در بازار سرمایه دارد به طوریکه بدلیل حجم بالای سهام این شرکت  در بازار سرمایه کوچکترین نوسان بر قیمت هر سهم “اخابر”بر روی شاخص بورس تاثیر مثبت و یا منفی می گذارد .
۱۸۲/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا