آغاز نصب اندروید ۷ روی گوشی Galaxy S7 edge

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز استانداردسازی Geekbench اعلام کرد نسخه جدید این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷ با کد SM-G935F در شرکت سامسونگ توسعه یافته و آزمایش‌های نهایی روی آن انجام شده است. مدل اصلی این گوشی هوشمند همراه با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ وارد بازار شد و آزمایش روی هر هسته …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز استانداردسازی Geekbench اعلام کرد نسخه جدید این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷ با کد SM-G935F در شرکت سامسونگ توسعه یافته و آزمایش‌های نهایی روی آن انجام شده است.

مدل اصلی این گوشی هوشمند همراه با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ وارد بازار شد و آزمایش روی هر هسته پردازشگر آن امتیاز ۱۰۰۰ تا ۱۹۰۰ را نشان داد. در آزمایش‌های همزمان برای چند هسته این گوشی هوشمند توانست امتیاز ۴۲۰۰ تا ۵۳۰۰ را به دست آورد.

galaxy-s7-edge-2

در آزمایش متفاوت، گوشی هوشمند Galaxy S7 edge مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷ با یک هسته پردازشگر امتیاز ۲۰۱۶ را به دست آورد و با چند هسته موفق به کسب امتیاز ۵۵۸۷ شد.

لازم به ذکر است ویرایش جدید گوشی هوشمند Galaxy S7 edge مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷ مربوط به مدل آمریکایی آن نمی‌شود و در مرحله نخست این سیستم عامل روی گوشی مذکور با تراشه Exynos 8890 امتحان شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا