پایان زندگی مشترک زوج سرشناس هالیوود

موبنا – امبر هرد درخواست طلاق خود از جانی دپ را دوشنبه به دادگاه ارائه کرد. این بازیگر در دادخواست خود از اختلافات آشتی‌ناپذیر به عنوان دلیل جدایی نام برده است. جانی دپ و همسرش در چند ماه گذشته به دلیل وارد کردن غیرقانونی سگ‌هایشان به استرالیا و درگیری‌های قانونی و لفظی با مقامات مسئول …

موبنا – امبر هرد درخواست طلاق خود از جانی دپ را دوشنبه به دادگاه ارائه کرد. این بازیگر در دادخواست خود از اختلافات آشتی‌ناپذیر به عنوان دلیل جدایی نام برده است.

جانی دپ و همسرش در چند ماه گذشته به دلیل وارد کردن غیرقانونی سگ‌هایشان به استرالیا و درگیری‌های قانونی و لفظی با مقامات مسئول استرالیایی همواره در صدر اخبار بوده‌اند. ماجرا از این قرار است که هرد با هواپیمای شخصی سگ‌هایش را به صورت غیرقانونی به خاک استرالیا وارد کرد که این عمل او با واکنش تند وزیر کشاورزی استرالیا روبه‌رو شد.

پس از کشمکش‌های فراوان و مطرح شدن پرونده در دادگاه، جانی دپ و همسرش با انتشار ویدئویی از مردم و مقامات استرالیا برای نقض قوانین ایمنی زیستی استرالیا عذرخواهی کردند.

بازیگر «آلیس در سرزمین‌عجایب» سال ۲۰۱۱ در صحنه فیلمبرداری «خاطرات عجیب» به کارگردانی بروس رابینسون با امبر هرد آشنا شد. این دو بازیگر سرانجام سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند که پس از یکسال به جدایی ختم شد.

نوشته های مشابه

«آلیس آنسوی آینه» تازه‌ترین فیلم جانی دپ از ۲۷ می اکران می‌شود. او در این فیلم با آن هتوی و میا واشیکوفسکا همبازی است.

خبر جدایی این زوج هالیوودی از اواسط هفته در نشریه‌های مختلف گزارش شده بود.

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا