تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

موبنا –  موز و به خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است ومواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تأمین می کند. اگر بی خوابی های شبانه سراغتان می آید،در رختخوابتان از اینطرف به آن طرف می چرخید و از داشتن یک خواب راحت محرومید، این دستورالعمل شگفت انگیز را که به شکل قابل توجهی …

موبنا –  موز و به خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است ومواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تأمین می کند. اگر بی خوابی های شبانه سراغتان می آید،در رختخوابتان از اینطرف به آن طرف می چرخید و از داشتن یک خواب راحت محرومید، این دستورالعمل شگفت انگیز را که به شکل قابل توجهی می تواند چرخه خواب شما را بهبود بخشد، از دست ندهید.

دمنوش موز ودارچین یک درمان مناسب برای بی خوابی شماست. این دمنوش جادویی همچون یک دارو عمل می کند و آرامبخش است و از همه مهمتر اینکه عوارض جانبی و تبعات نامطلوب داروهای شیمیایی را به دنبال ندارد.

داروهای ضد درد،آنتی هیستامین ها، داروهای ضد فشار خون و داروهای قلبی که باعث خواب آلودگی می شوند، اغلب داروهای پر خطری هستند.

بنابراین داروی طبیعی را که امروز به شما آموزش می دهیم از دست ندهید. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که موزها را ساعتی قبل از خواب بجوشانید. موز و به خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است ومواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تأمین می کند.

پتاسیم و منیزیم باعث آرامش ماهیچه ها و عضلات بدن می شوند. موزهایی که برای تهیه این دمنوش استفاده می کنید باید صد در صد ارگانیک و طبیعی باشند؛ بدین معنا که از کاشت تا برداشت آن از کود شیمیایی و آفت کش ها استفاده نشده باشد.

مواد لازم جهت تهیه دمنوش موز  و دارچین

یک عدد موز ارگانیک و طبیعی
یک قوری یا یک ظرف کوچک آب
دارچین به مقدار دلخواه

تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

طرز تهیه

۱) قسمت های بالا و پایین موز را قطع کنید
۲) موز را درون ظرف آب قرار دهید تا به مدت ده دقیقه بجوشد. آب مورد نظر باید سالم و خالص باشد و در هنگام جوشیدن مقداری دارچین به آن اضافه کنید.

تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

۳).وقتی موز به مدت ده دقیقه جوشید آن را از درون ظرف خارج و مایع حاصل را از صافی رد کنید. مایع به دست آمده گرم و چسبنده است. شما میتوانید به این مایع باز هم بنا به ذائقه تان دارچین اضافه کنید و از خوردن آن لذت ببرید و خواب خوبی داشته باشید.

تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

لازم به ذکر است که شما می توانید موز جوشانده شده را هم پوست بکنید، روی آن دارچین بپاشید و بخورید. اینطوری موز هدر نمی رود و خوشمزه هم هست. البته خوردن این موز را به روز بعد موکول کنید که هضمش راحت تر باشد.

تأثیر باورنکردنی دمنوش موز و دارچین بر بی خوابی

چرا قرص های خواب آور خوب نیستند؟

تقریبا بیش از نیمی از جمعیت آمریکا به دلیل اختلالات خواب و بی خوابی از قرص های خواب آور استفاده می کنند. قرص های خواب آور درمان موقتی هستند و تأثیرات مخربی روی سلامتی دارند از جمله:

یبوست
سرگیجه
سوزش و خارش دست ها، بازوها، پاها و زانو
ایجاد اختلال در اشتهای فرد بیمار
از بین بردن تعادل، تمرکز و حافظه
خشک شدن حلق و دهان
ایجاد گاز معده
سردرد
سوزش سر معده
سرکوب سیستم اعصاب مرکزی
دل درد
عدم کنترل حرکات بدن
خواب های آشفته و نامتعارف
ضعف و سستی عمومی بدن
در ضمن اگر شما از بیماری آسم رنج می برید، باید بدانید که  قرص های خواب آور روند تنفس شما را کند می کند و برای شما خطرناک است.
مترجم: سعیده ملایی

 منبع: تابناک باتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا