اپل درخواست افشای اطلاعات یک کاربر خود را رد کرد

موبنا – به گزارش یواس ای تودی، اپل اعلام کرده که درخواست برای کمک به دولت فدرال به منظور دریافت اطلاعات اضافی از کاربران را حتی در صورتی که این درخواست ها برای دسترسی به اطلاعات خلافکاران باشد را هم رد می کند؛ زیرا این کار رویه ای برای نقض حریم شخصی و امنیت دیگر …

موبنا – به گزارش یواس ای تودی، اپل اعلام کرده که درخواست برای کمک به دولت فدرال به منظور دریافت اطلاعات اضافی از کاربران را حتی در صورتی که این درخواست ها برای دسترسی به اطلاعات خلافکاران باشد را هم رد می کند؛ زیرا این کار رویه ای برای نقض حریم شخصی و امنیت دیگر کاربران به وجود می آورد.

وکلای اپل ضمن رد درخواست وزارت دادگستری آمریکا در این زمینه، افشای اطلاعات کاربران را زمینه ساز به خطر افتادن شهرت و اعتبار این شرکت دانسته اند. در متن ۴۵ صفحه ای که توسط اپل تقدیم دادگاه شده، آمده است: دولت آمریکا نتوانسته شواهدی دال بر ضرورت یاری اپل در این پرونده ارائه کند.

اپل پیش از این بر سر افشای اطلاعات تروریست عامل حملات سن برناردینو کالیفرنیا با دولت آمریکا درگیر شده بود و مقاومت این شرکت باعث شد پلیس آمریکا برای رمزگشایی آیفون این تروریست دست به دامان هکرها شود.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا