هشدار به مسافران تاکسی در اهواز

موبنا – سید رحمان موسوی در نشست خبری که امروز ظهر در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه همیشه عده‌ای خلافکار و مجرم هستند که برای برهم زدن نظم جامعه، به انجام اعمال خلافکارانه خود می‌پردازند، خطاب به شهروندان اهوازی اظهار داشت: این شما هستید که می‌توانید با رعایت …

موبنا – سید رحمان موسوی در نشست خبری که امروز ظهر در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، با اشاره به اینکه همیشه عده‌ای خلافکار و مجرم هستند که برای برهم زدن نظم جامعه، به انجام اعمال خلافکارانه خود می‌پردازند، خطاب به شهروندان اهوازی اظهار داشت: این شما هستید که می‌توانید با رعایت توصیه‌ها و هشدارها و اصول ایمنی، راه را بر روی خلافکارها ببندید و فراموش نکنید که این ماجرا ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد.

وی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند، از سوار شدن بر هرگونه اتومبیلی که فاقد علائم تاکسیرانی است خودداری کنند و به هیچ وجه از راننده و یا سرنشینان آن، مواد خوراکی یا نوشیدنی دریافت نکنند.

معاون اجتماعی استان خوزستان در ادامه بیانات خود، خطاب به شهروندان اهوازی به‌خصوص بانوان محترم مطرح کرد: از سوار شدن بر خودروهایی که دارای دو یا چند نفر سرنشین مذکر است خودداری کنند و از نمایش زیورآلات خود به راننده و سرنشینان آن نیز خودداری کنند. شهروندان توجه کنند برای رفتن به مقصد خود در نقاط خلوت و به‌خصوص هنگام شب، حتما از یک آژانس تاکسی تلفنی مطمئن و یا از تاکسی بی‌سیم‌ها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: از صحبت کردن طولانی با راننده و سرنشینان آن و افشاء کردن اطلاعات فردی و خانوادگی به آن‌ها خودداری کنید و هنگام سوار شدن به خودروهای شخصی مسافرکش، چهره راننده، سرنشینان و وسایل تزیینی خودرو را به‌خاطر بسپارید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان درپایان عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، فورا با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و همچنین شهروندان محترم استان خوزستان می‌توانند نظرات، انتقدادها و پیشنهادهای خود را با پلیس استان خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ درمیان گذارند.

 منبع: تسنیم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا