عرضه کامپیوتر بند انگشتی

موبنا، لیلا محمدنظامی – این کامپیوتر کوچک دارای یک پردازنده چهار هسته ای Atom Z3735F اینتل، ۲ گیگابایت حافظه DDR3L و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی که با شبکه بیسیم با استاندارد ۸۰۲.۱۱ b/n/g و Bluetooth 4.0 عرضه می شود. کاربران همچنین می توانند از طریق یک حافظه جانبی micro SD میزان فضای ذخیره سازی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – این کامپیوتر کوچک دارای یک پردازنده چهار هسته ای Atom Z3735F اینتل، ۲ گیگابایت حافظه DDR3L و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی که با شبکه بیسیم با استاندارد ۸۰۲.۱۱ b/n/g و Bluetooth 4.0 عرضه می شود.
Asus-QM1-PC
کاربران همچنین می توانند از طریق یک حافظه جانبی micro SD میزان فضای ذخیره سازی دستگاه خود را نیز ارتقا دهند.
QM1 با استفاده از سیستم عامل محبوب ویندوز ۱۰، برای کارهای روزمره مانند جستجو در اینترنت، تماشای فیلم و اجرای برنامه های اداری یا تبدیل تلویزیون های خانگی به تلویزیون های هوشمند، بهینه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
اگرچه امروزه اکثر کارها را می توان از طریق یک دستگاه هوشمند مثل تبلت یا نِت بوک انجام داد، اما به دلایلی نیاز به کوچکتر شدن گجت ها همواره احساس می شود.

qm1_p01
مشکلاتی که در هنگاه حمل و نقل ممکن است رخ دهد، عدم سازگاری سیستم عامل ها با دستگاه های مختلف، نیاز به کامپیوتری کوچک را به وجود آورده است.
همانطور که در بررسی گفته شد، QM1 می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لپتاپ یا تبلت برای یک مدیر، استاد یا دانشجویان باشد یا در خانه ای هوشمند، جایگزینی مناسب برای کامپیوتر های حجیم جهت کاربردهای خانگی باشد.
خروجیHDMI، پشتیبانی کامل از شبکه بی سیم، مصرف بسیار پایین و قیمت مناسب این محصول، جای خالی آن را در سبد نیازهای روزمره بیش از پیش محسوس می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا