اختلاف نظر وزیر ارتباطات با رگولاتوری

مهندس رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درخصوص  اظهارات  مسوولان سازمان تنظیم مقررات مبنی بر سقف دار نبودن پروانه  اپراتور دوم  با بیان اینکه تمامی پروانه های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات دارای چارچوبهای مشخص ، افزود: میزان سقف واگذاری سیمکارت در پروانه تمامی اپراتورها و سقف پروانه …

مهندس رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درخصوص  اظهارات  مسوولان سازمان تنظیم مقررات مبنی بر سقف دار نبودن پروانه  اپراتور دوم  با بیان اینکه تمامی پروانه های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات دارای چارچوبهای مشخص ، افزود: میزان سقف واگذاری سیمکارت در پروانه تمامی اپراتورها و سقف پروانه است، مشخص است.
وی خاطرنشان کرد: اما بر اساس در پروانه های صادر شده تمام اپراتورهای تلفن همراه می توانند که برای ارتقاء سقف واگذاری سیمکارت در پروانه خود، درخواست به کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارائه کنند.
وی  گفت: بر اساس  تمامی مجوزهایی که به اپراتورایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل  ارائه شده، در مجموع  این اپراتور می تواند ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار سیمکارت واگذار کند.
چندی  پیش مسوولان  سازمان تنظیم  مقررات در یک نشست خبری اعلام کردند که در پروانه اصلی این اپراتور قیدی مبنی بر میزان سقف واگذاری سیمکارت در پروانه ذکر نشده است.
اپراتور خارجی ایرانی MTN  ایرانسل تا کنون حدود ۴۰ میلیون شماره واگذار کرده که ظاهراً حدود ۶۰ درصد مشترکین پس از مدتی از استفاده از خدمات این اپراتور انصراف داده و این اپراتور مجبور شده که هم اکنون پنجمین بسته ۱۰ میلیون شماره ای با پیش شماره ۰۹۳۹ را در شبکه اش فعال کند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا