تاثیر منفی مخابرات روی شاخص و افزایش قیمت سهام خدمات انفورماتیک و کابل باختر

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،در آخرین روزدادو ستد های  هفته جاری ۲۳۴ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۳ هزار و ۷۶۳ بار دادوستد به ارزش ۵۹۹ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادو ستد شد که حجم ۱۰۰ میلیون سهم و ارزش معاملات بیش از ۲۷۲ میلیارد ریال، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،در آخرین روزدادو ستد های  هفته جاری ۲۳۴ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۳ هزار و ۷۶۳ بار دادوستد به ارزش ۵۹۹ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادو ستد شد که حجم ۱۰۰ میلیون سهم و ارزش معاملات بیش از ۲۷۲ میلیارد ریال، رشد را بر تابلوی بورس بر جای گذاشت . 
این در حالی است که  ارزش بازار سهام این هفته  به  ۷۱۰ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال رسید  که در این بین سهام مخابرات ایران با ۸۱/۲ واحدبیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشت .
براساس این گزارش  سهام بلوکی شرکت کابل باختر با رشد ۹/۴۴۴ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشت و به ۲۴هزار و ۹۰ ریال برای هر سهم رسید.
این در حالی است که ‌سهام شرکت‌ خدمات انفورماتیک با ۳۳/۲۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۰ هزار و ۵۱۳ ریال رسید که این سهم تاثیر ۱۳/۱۹ واحدی را  بر روی  شاخص داشت .
در عین حال، شاخص آزاد شناور به ۱۸ هزار و ۵۳۳ واحد رسید که نسبت به روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه جاری ۲۳۰ واحد افزایش داشت.
شاخص بازار اول هم عدد ۱۲ هزار و ۱۱۰ واحد را نشان داد که  این رقم نیز  ۱۳۳ واحد رشد داشت.
براساس این گزارش در دادوستدهای بازار دوم ، شاخص این بازار با افزایش ۱۰۸ واحدی مواجه شد و در پایان مبادلات در ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحد متوقف شد. 
۱۸۲/۱۱                       

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا