پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل استقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۰هزار تومانی توانست در لیست پرفروش ترین های برند در هفته گذشته جای گرفت.این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل استقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۰هزار تومانی توانست در لیست پرفروش ترین های برند در هفته گذشته جای گرفت.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی n97 mini ،۶۷۰۰ اسلاید و ۲۷۲۰ فولد از دیگر مدل های نوکیا است که با قیمت ۳۹۵ ، ۲۰۸ و ۶۰ هزار تومانی  توانست از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی های VIVAZ و YARI سونی اریکسون از گوشی های این برند است که با قیمت ۳۸۵ و ۲۰۰ هزار تومانی توانسته از فروش خوبی طی هفته گذشته برخوردار شود.
گوشی VIVAZ سونی اریکسون از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی ۳.۲ اینچی، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی بهره می برد و گوشی YARI سونی اریکسون دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
گوشی های G700 ، X1 و ELM سونی اریکسون نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۱۴۰ ، ۳۳۰ و ۱۹۵هزار تومانی با افزایش تقاضا توسط مشتریان روبرو شده است.
دو مدل S5233 و S8500 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۵۷ و ۴۷۵ هزار تومان به فروش رسید مورد تقاضای بیشتر مشتریان در هفته گذشته قرار گرفت.
صفحه نمایش لمسی سه اینچی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی S5233 به شمار می آید.
گوشی S8500 سامسونگ نیز دارای مشخصات فنی همچون صفحه نمایش لمسی AMOLED 3.3 اینچی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت و دوربین پنج مگاپیکسلی است.
در همین حال فروشندگان گوشی های ال جی دو مدل گوشی BL40 و BL20 این برند را به عنوان پرفروش ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
این دو مدل گوشی که به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش  رسید توانست از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
صفحه نمایش ۴.۰۱ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۳۲  گیگابایت از ویژگی های BL40 و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین پنج مگاپیکسلی از امکانات تعبیه شده در گوشی  BL20 ال جی به شمار می آید.
گوشی KC550 و KE990 ال جی نیز یکی از دیگر گوشی های خوش فروش این برند است که توانست در هفته گذشته با قیمت ۱۶۸ و  ۲۰۲ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی HD MINI اچ تی سی که به تازگی وارد بازار شده با قیمت ۳۹۰ هزار تومانی توانست در صدر پرفروش ترین این برند در هفته گذشته قرار گیرد.
دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل TOUCH2 اچ تی سی است که با قیمت ۳۶۰ هزار تومانی از استقبال بالایی برخوردار شد.
صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های HD MINI اچ تی سی و صفحه نمایشtft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd و سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ از مشخصات فنی گوشی TOUCH 2 اچ تی سی به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا