نظارت رگولاتوری با مانیتورینگ آنلاین براپراتورها

 حسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه نظارت  آنلاین براپراتورها در کمیسیون تنظیم مقررات  به تصویب رسیده افزود: طبق این مصوبه به رگولاتوری اجازه داده شده  تا دسترسی آنلاین به روند کاری اپراتورها و شماره های واگذار شده فعال  را داشته باشد.وی خاطرنشان کرد :فعالیت اپراتور ها به …

 حسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه نظارت  آنلاین براپراتورها در کمیسیون تنظیم مقررات  به تصویب رسیده افزود: طبق این مصوبه به رگولاتوری اجازه داده شده  تا دسترسی آنلاین به روند کاری اپراتورها و شماره های واگذار شده فعال  را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد :فعالیت اپراتور ها به صورت آنلاین  به صورت کاملا  دقیق مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد و هیچ اپراتوری نمی تواند بیشتر از سقف واگذاری در  پروانه سیمکارت واگذار کند.
وی با اشاره به اینکه  اطلاعات مربوط به اپراتور ها از آنان  دریافت می شود  ،افزود: گزارش های دقیق اپراتورها در این مانیتورینگ  به‌ صورت کامل  دسته‌بندی می شوند تا علاوه بر مشخص شدن کیفیت اپراتورها ،واگذاری ها  از سقف پروانه آنان بیشتر نشود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات افزود : مانیتورینگ آنلاین رگولاتوری برای کنترل دقیق‌تر سرویس‌دهی اپراتورها ایجاد می شود و  در این طرح بخش‌های کنترل کیفیت فنی و بیلینگ سنتر اپراتورها نیز  به صورت آنلاین توسط رگولاتور رصد خواهد شد.
رضوانی با اشاره به واگذاری بسته پنجم اپراتور دوم با پیش شماره ۰۹۳۹ تصریح کرد :این اپراتور طبق پروانه اش می تواند ۱۵ میلیون ۸۰۰ سیمکارت فعال داشته باشد ،در نتیجه هنوز تعداد سیمکارتهای فعال این اپراتور به سقف مشخص شده در پروانه اش نرسیده است.
۱۸۲/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا