گوشی “پوما” در امارات عرضه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، پوما اوایل سال جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل بارسلون از گوشی هوشمندش رونمایی کرد.این گوشی محصول مشترک پوما و ساژم است که در ماه اکتبر ۲۰۰۹ تولید شد.گوشی PUMA از پنل خورشیدی در پشت آن برای شارژ باتری، ابزاری که امکان دسترسی ساده و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، پوما اوایل سال جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل بارسلون از گوشی هوشمندش رونمایی کرد.
این گوشی محصول مشترک پوما و ساژم است که در ماه اکتبر ۲۰۰۹ تولید شد.
گوشی PUMA از پنل خورشیدی در پشت آن برای شارژ باتری، ابزاری که امکان دسترسی ساده و سریع به اخبار چندرسانه ای، شبکه های اجتماعی، دانلود نرم افزارهای PUMA و لوازم جانبی بهره می برد.
این گوشی همچنین افرادی را که اهل ورزش و فعالیت های ورزشی هستند هدف قرار داده و دارای گام شمار، GPS سرعت، GPS نقشه و قطب نما برای قایقرانی به شکل سه بعدی است.
صفحه نمایش PUMA ، ۲.۸ اینچی لمسی با وضوح تصویر QVGA است و از اتصالات HSDPA، GPS با A-GPS و کارت microSD پشتیبانی می کند.
دوربین این گوشی ۳.۲ مگاپیکسلی با فلش LED است و از دوربین ثانویه برای مکالمات تصویری پشتیبانی می کند.
بر اساس این گزارش این گوشی با قیمت ۳۹۹ یورو در کشورهای امارات، اوگاندا، ماداگاسکار، کنیا، کامرون، تونس و سنگال از آفریقا و آلمان، انگلیس، ایتالیا، هلند، فرانسه، سوییس، اتریش، یونان و رومانی عرضه شده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا