جوایز طرح فجر ارتباطات سیار کردستان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست شرکت مخابرات استان کردستان صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه این طرح در راستای کاهش بار ترافیکی و تحقق دولت الکترونیک برگزار شده است، اظهار داشت: در این طرح هزار و ۱۱۱ جایزه در سراسر کشور برای افرادی که به صورت غیرحضوری هزینه تلفن خود را …

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست شرکت مخابرات استان کردستان صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه این طرح در راستای کاهش بار ترافیکی و تحقق دولت الکترونیک برگزار شده است، اظهار داشت: در این طرح هزار و ۱۱۱ جایزه در سراسر کشور برای افرادی که به صورت غیرحضوری هزینه تلفن خود را پرداخت می‌کنند، در نظر گرفته شده که در استان نیز به ۱۷ نفر از برندگان این طرح دو دستگاه خودروی پراید و ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه با سیمکارت اعتباری اهدا می‌شود.
محمدسعید احمدی خاطرنشان کرد: قبلا دو طرح ۳۰ سیب سبز و طرح ضامن اجرا شده و به زودی طرح میلاد نیز آغاز می‌شود.
به گفته وی در طرح میلاد ۵ دستگاه خودرو سواری مزدا، ۵۰ دستگاه سمند، ۵۰۰ دستگاه سیمکارت دائمی با گوشی همراه و ۵ هزار اعتبار ۲۰۰ هزار ریالی،۵۰ هزار تخفیف ۵۰ هزار تومانی پیش‌بینی شده است.
سرپرست شرکت مخابرات استان کردستان اذعان داشت: پرداخت غیرحضوری برای تلفن ثابت از طریق شماره ۱۸۱۸ و پرداخت غیرحضوری مشترکان تلفن‌های همراه نیز از طریق شماره ۰۹۹۹۰ صورت می‌گیرد که جدا از صرفه‌جویی خود مشترکین در وقت و کاهش بار ترافیکی، موجب صرفه‌جویی در هزینه مخابرات نیز می‌شود و از مبلغ صرفه‌جویی شده جوایزی برای برندگان طرح‌های مختلف پرداخت غیرحضوری تهیه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره‌ها تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری قبوض بوده، زیرا پرداخت‌های غیرحضوری برای مشترکان آسان‌تر است و موجب کاهش ترافیک شهری می‌شود.
احمدی بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره همراه اول را فرهنگ‌سازی پرداخت غیرحضوری خواند و گفت: وقتی مشترکی پرداخت غیرحضوری را فرا می‌گیرد، سایر قبوض خود را نیز به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کند که به نفع همه است.
احمدی اظهار امیدواری کرد؛ با مشارکت در پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن و تشویق دوستان و آشنایان گام موثری را در راستای تحقق دولت الکترونیک برداریم.
در این مراسم جوایز ۱۷ نفر از برندگان طرح فجر ارتباطات سیار استان کردستان اهدا شد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا