ودیعه تلفن همراه پس داده می شود

به گزارش  سازمان خبری موبنا ، رضا تقی پور در حاشیه همایش نماز شناسی و بصیرت در مورد ودیعه های تلفن اظهار داشت: در مصاحبه ای که در حاشیه جلسه هیئت دولت دراین باره این موضوع انجام شد بخشی از مصاحبه پخش نشد.وی ادامه داد: خبرنگاران از من سئوال کردند که آیا کسانی که می …

به گزارش  سازمان خبری موبنا ، رضا تقی پور در حاشیه همایش نماز شناسی و بصیرت در مورد ودیعه های تلفن اظهار داشت: در مصاحبه ای که در حاشیه جلسه هیئت دولت دراین باره این موضوع انجام شد بخشی از مصاحبه پخش نشد.
وی ادامه داد: خبرنگاران از من سئوال کردند که آیا کسانی که می خواهند ودیعه تلفن خود را تحویل بگیرند باید خط را پس دهند و من گفتم ودیعه بدون خط معنا ندارد.
تقی پور ادامه داد: اگر کسی خط تلفن خود را نمی خواهد کل خط را تحویل دهد تا ودیعه آن را دریافت کند.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه بابت فروش سیمکارت از همان ابتدا برای سه بخش ودیعه هزینه اتصال و مالیات هزینه ای دریافت می شود، گفت: پرداخت هزینه های اتصال و مالیات امکان ندارد ولی ودیعه تلفن در صورت پس دادن خط آن ممکن است.
وی گفت: خبرنگاران در آن روز سئوال دیگری کردند که آیا امکان تبدیل ودیعه به سهام وجود دارد و من گفتم مشترکان باید پول خودشان را بگیرند و در بورس سهام بخرند.تقی پورادامه داد: وضعیت سهام روز به روز بهتر می شود و علاقه مندان می توانند در این بخش مشارکت داشته باشند.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا