اتحادیه اروپا هزینه رومینگ را باز هم کاهش داد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس قانون جدید شهروندان ۲۷ کشور تحت اتحادیه اروپا درحالی که در سفر به سراسر اروپا به سر می برند هزینه کمتری برای مکالمه و دسترسی به اطلاعات می پردازند.این برنامه دومین گام پارلمان اتحادیه اروپا برای کاهش هزینه رومینگ است که …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس قانون جدید شهروندان ۲۷ کشور تحت اتحادیه اروپا درحالی که در سفر به سراسر اروپا به سر می برند هزینه کمتری برای مکالمه و دسترسی به اطلاعات می پردازند.
این برنامه دومین گام پارلمان اتحادیه اروپا برای کاهش هزینه رومینگ است که از سال گذشته آغاز شده و تا ماه آینده که بار دیگر هزینه های رومینگ را کاهش دهد کامل می شود.
در ماه آوریل گذشته پارلمان اروپا به اپراتورهای شبکه در همه کشورهای اتحادیه اروپا دستور داد هزینه رومینگ را از سطح تعیین شده کاهش دهند.
بر اساس این قانون شهروندان اروپایی از یکم ژوییه ۲۰۰۹ باید کمتر از ۰.۴۳ یورو برای هر دقیقه مکالمه در صورت گرفتن تماس، ۰.۱۹ یورو برای هر دقیقه مکالمه دریافتی و ۰.۱۱ یورو برای هر پیامک می پرداختند و از یکم ژوییه ۲۰۱۰ هزینه تماس گرفتن ۰.۳۹ یوور برای هر دقیقه تعیین شده، در حالی که برای تماس های دریافتی هزینه آن کمتر از ۰.۱۵ یورو و دریافت پیام های ایمیل صوتی رایگان خواهد بود.
بر اساس این قانون از یکم ژوییه ۲۰۱۱ هزینه رومینگ برای گرفتن تماس ۰.۳۵ یورو و برای تماس های دریافتی ۰.۱۱ یورو در نظر گرفته می شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا