ابلاغ آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس  حسن رضوانی، اظهار داشت: این آیین نامه، بعد از دو مرحله اصلاحات، دو هفته پیش به تصویب وزرای عضو کار گروه ستاد مدیریت حمل و نقل رسید.وی افزود: بر اساس این آیین نامه، همه دستگاه ها ملزم هستند …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس  حسن رضوانی، اظهار داشت: این آیین نامه، بعد از دو مرحله اصلاحات، دو هفته پیش به تصویب وزرای عضو کار گروه ستاد مدیریت حمل و نقل رسید.
وی افزود: بر اساس این آیین نامه، همه دستگاه ها ملزم هستند خدمات خود را در قالب دفاتر پیشخوان دولت ارایه کنند.
وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس و برای مدیریت این دفاتر در هر یک از استان ها، یک کار گروه استانی در استانداری ها تشکیل می شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه در حال حاضر کار گروه های مذکور تشکیل شده اند، گفت: نماینده دستگاه های خدمات دهنده ، معاون استاندار، نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نماینده صنف دفاتر پیشخوان دولت، اعضای این کار گروه را در استان ها تشکیل خواهند داد.
وی ادامه داد: مدیریت و هماهنگی این کار گروه های استانی بر عهده کار گروه راهبری که در ستاد مدیریت حمل و نقل تشکیل شده است، خواهد بود.
رضوانی با تأکید بر این مطلب که دولت مصمم به اجرای این آیین نامه است، تصریح کرد: بر اساس آیین نامه مذکور، انجام تمامی کارهای اجرایی این دفاتر بر عهده کار گروه های استانی خواهد بود و مجوز فعالیت این دفاتر نیز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر خواهد شد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا