جدیدترین های سونی اریکسون وارد بازار می شوند

“شهرام شوشتریان” در گفت‌و‌گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: این شرکت تصمیم دارد تا یک ماه آینده میزان واردات گوشی های جدید سونی اریکسون را به طور چشمگیری دربازار افزایش دهد.وی افزود: گوشی های XPERIA X10 mini ، Zylo ، Aspen  و Vivaz pro بزودی با ضمانت نامه رسمی این شرکت در سطح بازار تلفن …

“شهرام شوشتریان” در گفت‌و‌گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: این شرکت تصمیم دارد تا یک ماه آینده میزان واردات گوشی های جدید سونی اریکسون را به طور چشمگیری دربازار افزایش دهد.
وی افزود: گوشی های XPERIA X10 mini ، Zylo ، Aspen  و Vivaz pro بزودی با ضمانت نامه رسمی این شرکت در سطح بازار تلفن همراه عرضه خواهند شد.
وی تصریح کرد: بیشترین حجم واردات گوشی های سونی اریکسون  گوشی های با صفحه‌نمایش لمسی هستند، چرا که میزان تقاضای این نوع گوشی ها در میان علاقمندان بالاتر از سایر مدل ها می باشد.
به گزارش موبنا، هم اکنون پارس تلون، سیتادل تلکام، پارس کامتل و پارس نیکاتل از جمله نمایندگان اصلی سونی‌اریکسون در ایران به شمار می‌آیند.
در شرایطی که به گفته  اغلب دست اندرکاران بازار بیش از ۹۰ درصد بازار در اختیار قاچاقچیان است سونی اریکسون بعد از نوکیا بالاترین سهم بازار را در ایران دارد.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا