قلب سامسونگ با هوشمند جدیدش می‌تپد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا،  Vibrant آخرین گوشی هوشمندی است که توسط سامسونگ رونمایی شده و قرار است در طول فصل تابستان به بازار عرضه شود.گوشی Vibrant از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED چند لمسی خازنی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا،  Vibrant آخرین گوشی هوشمندی است که توسط سامسونگ رونمایی شده و قرار است در طول فصل تابستان به بازار عرضه شود.
گوشی Vibrant از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.
صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED چند لمسی خازنی ۴ اینچی است که با وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.
رابط کاربری این گوشی TouchWiz 3.0 است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و غیرفعال کردن صفحه نمایش هنگام تماس با صورت بهره می‌برد.
از ویژگی‌های Vibrant می‌توان به بلندگو، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت RAM و کارت microSD برای ارتقا تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.
Vibrant همچنین از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث، microUSB پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسلی با زوم خودکار است و قابلیت تشخیص صورت، لبخند و نشانگذاری تصاویر و ضبط ویدیو را دارد.
این گوشی همچنین از دوربین ثانویه VGA برای تماس‌های ویدیویی بهره می‌برد.
Vibrant از نسخه ۱/۲ سیستم عامل اندرویید و پردازنده یک گیگاهرتزی ARM Cortex A8 پشتیبانی می‌کند و از مرورگر HTML، رادیو استریو FM با RDS ، GPS بهره می‌برد و از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC و  MP4/DivX/WMV/H.264/H.263 پشتیبانی می‌کند.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی ارایه نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا