گوگل اندرویید را بر گوشی‌های ارزان چینی هم سوار می‌کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بلومبرگ، گوگل با ارایه پلتفورم اندرویید در چین و هند می تواند با فروش نرم افزارهایی که برای اندرویید ارایه شده در آمد زیادی کسب کند، به این ترتیب توان رقابت بیشتری را با اپل و نوکیا خواهد داشت.بر اساس این گزارش، گوگل ظاهرا قصد دارد برنامه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بلومبرگ، گوگل با ارایه پلتفورم اندرویید در چین و هند می تواند با فروش نرم افزارهایی که برای اندرویید ارایه شده در آمد زیادی کسب کند، به این ترتیب توان رقابت بیشتری را با اپل و نوکیا خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، گوگل ظاهرا قصد دارد برنامه های جدیدی به فروشگاه نرم افزاری خود اضافه کند که بر اساس آن کاربران گوشی های اندرویید به امکانات وسیع تری در زمینه فروش مجازی کالا و نرم افزارهای پیشرفته برای تلفن همراه دسترسی داشته باشند.
گوگل پیشتر این پلتفورم را برای گوشی های ارزانقیمت هوواوی و ال جی در بخش هایی از بازار آسیا و اروپا که نوکیا حکم پیشرو را دارد ارایه داده است.
گفته می شود بخشی از  استراتژی گوگل مربوط به نرم افزار تلفن همراه است که بر روی فرصت های تبلیغات سرمایه گذاری کند و این مهمترین منبع در آمد گوگل خواهد بود.
گوگل هم اکنون ۶۵ هزار نرم افزار در فروشگاه نرم افزاری Android Market ارایه کرده که این میزان حدود یک سوم ۲۰۰ هزار نرم افزاری است که در فروشگاه اپل وجود دارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا