هوشمند موتورولا با شکل و شمایل جدید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی CHARM هنوز به شکل رسمی توسط موتورولا رونمایی نشده اما انتظار می رود اطلاعات و تصاویری درباره آن منتشر شده است.گوشی CHARM از نسخه ۱/۲ سیستم عامل اندرویید بهره می برد و طراحی آن شبیه گوشی های بلک بری است که صفحه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی CHARM هنوز به شکل رسمی توسط موتورولا رونمایی نشده اما انتظار می رود اطلاعات و تصاویری درباره آن منتشر شده است.
گوشی CHARM از نسخه ۱/۲ سیستم عامل اندرویید بهره می برد و طراحی آن شبیه گوشی های بلک بری است که صفحه کلید کامل QWERTY و صفحه نمایش لمسی خازنی دارد.
بر اساس اطلاعاتی که به شکل غیر رسمی درباره این گوشی منتشر شده، از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.
صفحه نمایش این گوشی ۸/۲ اینچی لمسی خازنی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است و امکان کنترل لمسی، حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و رابط کاربری MOTOBLUR را دارد.
CHARM از بلندگو، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.
این گوشی همچنین از GPRS، HSUPA و HSDPA، اتصالات بلوتوث و microUSB بررخوردار است.
میزان پیکسل دوربین CHARM هنوز اعلام نشده اما قابلیت فیلمبرداری، تشخیص صورت و نشانگذاری تصاویر را دارد.
سیستم عامل این گوشی نسخه ۱/۲ اندرویید است و از مرورگر HTML، GPS با A-GPS و فایل های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WAV و MP4/WMV/H.264/H.263  پشتیبانی می کند و امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی فیس بوک، مای اسپیس و توییتر را دارد.
باتری CHARM هم لیتیوم یونی است اما اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی ارایه نشده است.
انتظار می رود این گوشی در آینده نزدیک توسط T-Mobile به بازار آمریکا و سپس اروپا عرضه شود اما درباره قیمت آن اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا