احتمال اعلام فراخوان برای جمع آوری آی‌فون۴

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تیکیکید، استیوجابز به دلیل مشکلاتی که پس از عرضه گوشی آی‌فون۴ به وجود آمد اعلام کرده ممکن است فراخوانی برای جمع آوری گوشی آی‌فون۴ ترتیب دهد.پس از عرضه گوشی آی‌فون۴ بسیاری از کاربران اعلام کردند که هنگام مکالمه آنتن این دستگاه ناپدید می شود و مکالمه آنها قطع می شود. …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تیکیکید، استیوجابز به دلیل مشکلاتی که پس از عرضه گوشی آی‌فون۴ به وجود آمد اعلام کرده ممکن است فراخوانی برای جمع آوری گوشی آی‌فون۴ ترتیب دهد.
پس از عرضه گوشی آی‌فون۴ بسیاری از کاربران اعلام کردند که هنگام مکالمه آنتن این دستگاه ناپدید می شود و مکالمه آنها قطع می شود.
این گوشی به لحاظ طراحی جدید و تعبیه شدن آنتن در لایه باریک اطراف گوشی باید طوری در دست قرار گیرد که آنتن آن با دست پوشیده نشود.
همچنین گفته می شود این مشکل برای افراد چپ دست تشدید می شود و با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه اند زیرا این آنتن ها در کناره سمت چپ گوشی تعبیه شده است.
وضعیت غیرعادی کلیدهای تنظیم صدا، کار نکردن دروبین جلویی و تغییر رنگ صفحه نمایش از دیگر مشکلات این گوشی است.
اپل در ابتدا این مشکلات را عادی تلقی کرد اما پس از ارسال پیام ها و تماس هایی که با این شرکت مبنی بر مشکلات آیفون گرفته شد اعلام کرد این دستگاه با مشکلات سخت افزاری و طراحی روبه رو هستند و احتمالا این گوشی ها را طی فراخوانی جمع آوری و در صدد رفع مشکلات آنها برخواهند آمد.
اپل روز جمعه اعلام کرد ۱.۵ میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رسانده که نسبت به نسخه ۳Gs رقم شگفت انگیزی است.
با این حال تحلیلگران پیش بینی می کنند میزان تقاضا برای آی‌فون۴ تا رفع مشکلات سخت افزاری آن کاهش یابد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا