از رفع ابهامات قانونی استقبال می کنیم

جمشید پژویان در گفت وگو با خبرنگار سازمان  خبری موبنا در خصوص واکنش نمایندگان مجلس مبنی بر احتمال اصلاح قوانین برای مشخص شدن حدود وظایف و اختیارات شورای رقابت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: احتمال وجود ابهاماتی در این قانون وجود دارد و شورا از رفع این ابهامات استقبال می کند.وی افزود: …

جمشید پژویان در گفت وگو با خبرنگار سازمان  خبری موبنا در خصوص واکنش نمایندگان مجلس مبنی بر احتمال اصلاح قوانین برای مشخص شدن حدود وظایف و اختیارات شورای رقابت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: احتمال وجود ابهاماتی در این قانون وجود دارد و شورا از رفع این ابهامات استقبال می کند.
وی افزود: اما ماده ۵۸ قانون اصل  ۴۴  اختیارات و وظایف شورای رقابت را مشخص کرده است  و اگر در غیر اینصورت باشد، دیگر نیازی به این شورا نیست.
پژویان تصریح کرد: شورای رقابت در مسائل فنی و تخصصی  دخالتی نخواهد کرد و فقط از لحاظ اقتصادی کنترل  بازار را در اختیار می گیرد.
رییس شورای رقابت پیش بینی کرد که در صورت رفع این ابهامات بسیاری ازمشکلات  شورای رقابت نیز برطرف می شود. چندی پیش رییس شورای  رقابت  اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید با معرفی نمایندگان جدیدی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر نظر شورای رقابت مجددا تشکیل شود.
گفتنی است اختلاف نظر  بین شورای رقابت و سازمان  تنظیم مقررات از زمانی رخ داد که شورای رقابت در مورد مسایل اپراتور های مخابراتی اظهارنظر کرد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا