“کلین فون” امواج گیر تلفن همراه وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کلین فون، محصول جدیدی کشور کره جنوبی است که خاصیت جذب و دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج مضر الکترومغناطیسی تلفن همراه را داراست.این محصول از نوعی سرامیک خاص که با موادی ویژه مخلوط و در کوره های مخصوص حرارت داده شده است ساخته شده است. کلین فون قرار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کلین فون، محصول جدیدی کشور کره جنوبی است که خاصیت جذب و دفع ۵۰ تا ۹۰ درصد امواج مضر الکترومغناطیسی تلفن همراه را داراست.
این محصول از نوعی سرامیک خاص که با موادی ویژه مخلوط و در کوره های مخصوص حرارت داده شده است ساخته شده است.
کلین فون قرار است با گارانتی رسمی و با قیمت حدود ۹ هزار تومان وارد بازار تلفن همراه شود.
به گزارش موبنا، آثار امواج گوشی های موبایل و امواج الکترومغناطیسع ساطه شده از آنتن های موبایل و تاثیری که بر سلامتی شهروندان می گذارد از جمله مابحثی است که کارشناسان بر روی آن اختلاف نظر بسیاری دارند.
با وجودی که برخی از مسئولان وزارت ارتباطات در کشور معتقدند این تشعشعات کمترین تاثیر را بر سلامتی انسان دارد اما کارشناسانی در کشور با این امر مخالفند و معتقدند که این امواج سلامتی انسان را در معرض خطر قرار می دهد.
چندی پیش کارشناسان توصیه کرده بودند که به هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه آن را تا حد امکان از کنار سر خود دور نگهدارند و زیاد با تلفن صحبت نکنند.
گفتنی است گوشی تلفن همراه به هنگام روشن بودن و به ویژه مکالمه از خود امواج رادیویی ساطع می کند که نگهداشتن طولانی مدت گوشی کنار سر، خطراتی را برای انسان به همراه دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا