بازار تلفن همراه همچنان سرد است

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان در تابستان نمی توان پیش بینی خوبی از افزایش خریدوفروش در این بازار داشت.“حسین پاینده” افزود: کاهش قدرت خرید مردم و شرایط نامناسب اقتصادی از دلایل اصلی است که به …

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان در تابستان نمی توان پیش بینی خوبی از افزایش خریدوفروش در این بازار داشت.
“حسین پاینده” افزود: کاهش قدرت خرید مردم و شرایط نامناسب اقتصادی از دلایل اصلی است که به کاهش تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه دامن زده است.
وی افزود: در حال حاضر تنها گوشی های زیر قیمت ۲۰۰ هزار تومانی مورد تقاضای مشتریان قرار می گیرد و ما بقی گوشی ها با قیمت بالاتر تقاضای چندان چشمگیری ندارد.
 مدیرعامل شرکت پارس کامتل ادامه داد: به همین دلیل در تابستان امسال رونق چندانی برای این بازار پیش بینی نمی شود.
به گزارش موبنا، نبود اتحادیه یا صنف مختص به گوشی تلفن همراه، فقدان نظارت به منظورساماندهی وکنترل بازار و کنترل نکردن انبارهایی که عموما انباشته از گوشی های قاچاق هستند از جمله دلایلی هستند که باعث شده بازار گوشی تلفن همراه همچنان پرتشویش بماند.
به گفته دست اندرکاران بازار تلفن همراه، در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از این بازار پرهیاهو در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا