آسیایی‌ها بزرگ‌ترین مشترکان بانکداری همراه

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، بر اساس گزارش گارتنر، انتظار می‌رود شمار افرادی که از تلفن همراه برای پرداخت هزینه هایشان استفاده می‌کنند، در سال جاری میلادی ۵۰ درصد افزایش یافته و به ۱۰۹ میلیون نفر برسد. بر اساس این گزارش، تعداد کاربرانی که سال گذشته از سرویس پرداخت موبایلی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، بر اساس گزارش گارتنر، انتظار می‌رود شمار افرادی که از تلفن همراه برای پرداخت هزینه هایشان استفاده می‌کنند، در سال جاری میلادی ۵۰ درصد افزایش یافته و به ۱۰۹ میلیون نفر برسد.
بر اساس این گزارش، تعداد کاربرانی که سال گذشته از سرویس پرداخت موبایلی استفاده کردند ۷۰.۲ میلیون کاربر گزارش شد که انتظار می رود این رقم در طول سال جاری میلادی با ۵۴.۵ درصد افزایش به ۱۰۸.۶ میلیون نفر برسد.
همچنین انتظار می رود امسال مشترکان بانکداری همراه ۲.۱ درصد کل کاربران تلفن همراه را تشکیل دهند.
گارتنر پیش بینی کرده در اروپا، خاورمیانه و آفریقا شمار کاربران پرداخت موبایل از ۱۶.۸ میلیون نفر به ۲۷.۱ میلیون نفر افزایش یابد و در آمریکای شمالی شمار این کاربران از ۱.۹ میلیون نفر به ۳.۵ میلیون نفر برسد.
بر این اساس بسیاری از شرکت ها از جمله نوکیا اعلام کرده اند درصدد ارایه فناوری بی سیم NFC در گوشی هایشان هستند تا از این دستگاه ها به جای کارت اعتباری و بلیت حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا