مخابرات بیشترین تاثیر را بر شاخص گذاشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا روز گذشته در تالار شیشه ای ۲۷۴ میلیون سهم در هشت  هزار و ۴۸۴ بار معامله به ارزش ۵۴۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران  داد و ستد‌ شد که از نظر حجم و ارزش به ترتیب ۵۳ و ۳۴ درصد رشد را نشان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا روز گذشته در تالار شیشه ای ۲۷۴ میلیون سهم در هشت  هزار و ۴۸۴ بار معامله به ارزش ۵۴۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران  داد و ستد‌ شد که از نظر حجم و ارزش به ترتیب ۵۳ و ۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.                  
در نخستین روز معاملات این هفته ارزش بازار سهام به  ۷۲۰ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز کاری قبل  افت یکهزار و ۵۷۸ میلیارد ریالی را  ثبت کرد.
همچنین در پایان معاملات روز شنبه ۲۹ خرداد‌ماه امسال شاخص کل با ۳۱ واحد کاهش نسبت به روز کاری قبل ، عدد ۱۴ هزار و ۳۴۰ واحد را نشان داد  که بیشترین تاثیر مثبت را سهام شرکت‌های صدرا با ۹۵/۲ واحد،گروه بهمن با ۹۴/۲ واحد، مخابرات ایران با ۷۴/۲ واحد، پتروشیمی اراک با ۹۸/۲ واحد ‌و بانک اقتصاد نوین‌ با ۰۷/۲ واحد بر روی  شاخص داشتند.
همچنین سهام   خدمات انفورماتیک با شش میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال در قیمت ۲۱هزار و ۷۷۵ ریال  پر ‌تقاضا‌ترین سهام بازار بود.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا