امنیای حرفه ای سامسونگ در مسیر بازار

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی B7350 قرار است اوایل تابستان امسال به بازار بیاید.ابعاد این گوشی ۹/۱۱×۸/۵۹×۷/۱۱۷ میلیمتر است و دارای صفحه نمایش ۶۲/۲ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل و پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ است.پشتیبانی از جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ۲۰۰ مگابایت حافظه داخلی، …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی B7350 قرار است اوایل تابستان امسال به بازار بیاید.
ابعاد این گوشی ۹/۱۱×۸/۵۹×۷/۱۱۷ میلیمتر است و دارای صفحه نمایش ۶۲/۲ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل و پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ است.
پشتیبانی از جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ۲۰۰ مگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت و اتصالات microUSB از دیگر امکانات این گوشی است.
دوربین این گوشی ۱۵/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار ، قابلیت نشانگذاری تصاویر، تشخیص صورت و لبخند و قابلیت ضبط ویدیو است. این گوشی همچنین از دوربین ثانویه برای مکالمات تصویری بهره می برد.
این گوشی هم از نسخه ۵/۶ سیستم عامل ویندوز موبایل، مرورگر  WAP 2.0 / xHTML, HTML ، رادیو استریو FM با RDS ، فایل های صوتی و تصویری MP3/WMA/WAV/eAAC+ و MP4/WMV9/H.263/H.264 و فایل های ورد، اکسل، پاورپوینت و PDF پشتیبانی می کند.
این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی ۱۵۰۰ میلی آمپری است و با رنگ مشکی به بازار عرضه می شود.
بر اساس این گزارش Omnia Pro 4 ماه آینده در اروپا و آسیا عرضه می شود.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی و قیمت آن هنوز ارایه نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا