۱۰۰ خدمت الکترونیک از طریق پرتال تهران دات آی آر ارائه می شود

“علی اصغر قائمی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  براساس برنامه مصوب شهرداری تهران که در ابتدای سال ۸۴  توسط شورای شهر به تصویب رسید، شهرداری مکلف شده در پنج سال آینده حداقل ۱۰۰ خدمت الکترونیک به شهروندان عرضه کند.وی تصریح کرد: خدمات غیر حضوری عوارض خودرو، آخرین سرویس شهرداری بوده …

“علی اصغر قائمی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  براساس برنامه مصوب شهرداری تهران که در ابتدای سال ۸۴  توسط شورای شهر به تصویب رسید، شهرداری مکلف شده در پنج سال آینده حداقل ۱۰۰ خدمت الکترونیک به شهروندان عرضه کند.
وی تصریح کرد: خدمات غیر حضوری عوارض خودرو، آخرین سرویس شهرداری بوده که تقریبا از یک ماه و نیم گذشته از طریق این پرتال ارئه شده است.
 وی با اشاره به اینکه بیشتر سرویس های موجود در پرتال  تهران دات آی آرمورد بهره برداری شهروندان قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: آن دسته از سرویس هایی که تمام و کمال به صورت غیرحضوری از طریق سایت انجام می شود بیشترین میزان استقبال را از آن خود کرده است.
قائمی با بیان اینکه افزایش و کاهش استقبال شهروندان از خدمات غیر حضوری پرتال در شرایط  و زمان های مختلف متفاوت گفت: مثلا در دوره  ثبت نام آرم طرح ترافیک بیشترین استقبال از این سرویس می شود.
ازاردیبهشت ماه سال ۸۵ ، عملیات فنی  پروژه تهران دات آی آر توسط شهرداری شروع شده وهمزمان با بهره برداری مجموعه ای از سرویس های آن ، پرتال شهرداری تهران عملا به صورت رسمی از خردادماه ۸۵ کلید خورد
۱۱۷ /۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا