ضربان قلب قفل آی‌فون را باز می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، ظاهرا اپل در حال ثبت امتیاز به کار گیری حسگرهای ضربان قلب برای استفاده در دستگاه هایی همانند آیفون است.پیشتر برنامه هایی برای آیفون ارایه شد که امکان مانیتور قلب و شمارش ضربان را انجام می داد اما در طرح جدیدی که به تازگی ارایه شده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، ظاهرا اپل در حال ثبت امتیاز به کار گیری حسگرهای ضربان قلب برای استفاده در دستگاه هایی همانند آیفون است.
پیشتر برنامه هایی برای آیفون ارایه شد که امکان مانیتور قلب و شمارش ضربان را انجام می داد اما در طرح جدیدی که به تازگی ارایه شده ظاهرا بر روی سیستمی کار می کند که با استفاده از ضربان قلب بتوان قفل این گوشی و سایر دستتگاه های الکترونیکی را باز کرد.
در این طرح هنگام استفاده از صفحه کلید و لمس گوشی این امکان را فراهم می آورد که ضربان قلب کاربر مورد بررسی قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، تفاوت‌های ظریف مربوط به اندازه قلب، میزان ضربان و قدرت ماهیچه آن می‌تواند الگوهای الکتریکی منحصری ایجاد کند که افراد را از همدیگر متمایز می‌سازد.
بر این اساس با تطبیق داده شدن یک ضربان قلب از پیش ضبط شده در حافظه تلفن، هویت کاربران را تایید می شود و این امکان می‌تواند برای دسترسی به برخی از برنامه‌ها و اطلاعات در تلفن مانند اطلاعات شخصی یا دسترسی به ای‌میل مورد استفاده قرار بگیرد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا