پیگیری علت سوختن سیم‌کارت‌های همراه اول در صحن علنی مجلس

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بنده با حضور در کمیسیون صنایع مجلس از وزیر ارتباطات در خصوص سوختن سیم‌کارت‌های همراه اول و دریافت وجوه آن از مشترکان سؤال پرسیده‌ام که وزیر نیز در این خصوص توضیح دادند و با توجه به اینکه بنده با جواب‌ ایشان در کمیسیون …

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بنده با حضور در کمیسیون صنایع مجلس از وزیر ارتباطات در خصوص سوختن سیم‌کارت‌های همراه اول و دریافت وجوه آن از مشترکان سؤال پرسیده‌ام که وزیر نیز در این خصوص توضیح دادند و با توجه به اینکه بنده با جواب‌ ایشان در کمیسیون صنایع قانع نشده‌‌ام، این سوال به صحن مجلس می‌آید.
وی تاکید کرد: سوال بنده از وزیر ارتباطات این بوده که “چرا ۸۰ هزار سیم‌کارت مشترکان سوزانده شده و وجه آن از مردم گرفته می‌شود. “
مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: اگر مشترک در سوزاندن سیم‌کارت خود مقصر باشد، مانند در آب انداختن یا گم کردن، باید جریمه آن را نیز بپردازد.
وی ادامه داد: اما تعداد زیادی از سیم‌کارت‌ها به دلیل تعویض دستگاه‌ها از آنالوگ به دیجیتال سوزانده شده و مردم نیز در این زمینه ناآگاه هستند و وجه آن را پرداخت می‌کنند.
خباز افزود: با توضیح وزیر ارتباطات در این خصوص در صحن مجلس، مشخص شد بحث ۸۰ هزار سیم کارت نیست و تعداد سیم کارت‌هایی که به این دلیل سوزانده شده در حد چند میلیون است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بنابر این پس از قانع نشدن بنده در کمیسیون صنایع، گزارش آن از سوی کمیسیون به مجلس ارائه شد و در صحن نیز اعلام وصول شده است.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا