افزایش ساعت کاری مراکز پاسخگوئی همراه اول تا ساعت ۲۳

وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری و اطلاعات خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری هشتمین همایش رؤسای ادارات مشترکین همراه اول در شهرستان نور اظهار داشت: در این همایش با ارزیابی عملکرد استان‌ها در زمینه کاهش لاوصولی‌ها، حفظ، توسعه و ارتقای کیفیت شبکه و افزایش ضریب نفوذ و واگذاری سیم‌کارت استان‌های برتر انتخاب شدند.مدیرعامل …

وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری و اطلاعات خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری هشتمین همایش رؤسای ادارات مشترکین همراه اول در شهرستان نور اظهار داشت: در این همایش با ارزیابی عملکرد استان‌ها در زمینه کاهش لاوصولی‌ها، حفظ، توسعه و ارتقای کیفیت شبکه و افزایش ضریب نفوذ و واگذاری سیم‌کارت استان‌های برتر انتخاب شدند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار افزود: براین اساس استان‌های سمنان، یزد، زنجان و خراسان جنوبی در میان ۲۹ استان کشور عنوان ۵ استان برتر را کسب کرده‌اند و از سوی مقام وزارت ارتباطات به این استان‌ها لوح تقدیر نیز اعطاء شد.
وی تصریح کرد: برای مثال استان سمنان با افزایش ۶۵ درصدی در زمینه واگذاری سیم‌کارت از مقام چهارم در سال گذشته به مقام اول در سال جاری دست یافته است.
صدوقی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش افزود: در این همایش‌ها که به طور مرتب و دوبار در سال برگزار می‌شود، علاوه بر جمع‌بندی نهایی و ارزیابی عملکرد استان‌ها، زمینه‌های مختلف سرویس‌های در دست راه‌اندازی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و هم‌فکری به بررسی گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین در این همایش دو روزه در خصوص نوع جوایز امسال مشترکین خوش حساب نیز تبادل نظر شد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار خاطر نشان کرد: در حال حاضر مراکز تماس مشترکین در ۸ استان کشور راه‌اندازی شده که توسعه و ایجاد دفاتر در دیگر استان‌ها از دیگر موضوعات مورد بررسی در این گردهمایی بود.
مدیرعامل همراه اول در پاسخ به این سؤال که “با توجه به فعالیت سامانه اطلاع ‌رسانی ۰۹۹۹۰ همراه اول در ساعات کاری، آیا این اپراتور برنامه‌ایی برای ۲۴ ساعته کردن مرکز تماس مشترکین خود دارد، گفت: یکی از موضوعاتی که در این همایش مطرح شد افزایش ساعت کاری مراکز تماس تا ساعت ۱۲ شب در مراکز استان‌ها بود.
وی افزود: به زودی در تهران این سرویس از ۸ صبح تا ۱۱ شب راه‌اندازی می‌شود و در ادامه نیز برای دیگر استان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.
صدوقی همچنین با اشاره به فعالیت ” مرکز خدمات همراه اول ” در ساعت ۴ تا ۱۱ شب، گفت: هر چند این مرکز در حال حاضر در ساعات غیر اداری به مشترکان سرویس ارائه می‌کند، اما مرکز ۰۹۹۹۰ همراه اول نیز به زودی سرویس‌دهی به مشترکان خود تا ساعت ۱۱ شب را آغاز خواهد کرد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا