پاسخگویی به ۶/۱۱ هزار تماس توسط ارتباطات مردمی پست‌بانک ایران

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، این تماس‌ها که که به صورت تلفنی، حضوری، مکتوب و پست الکترونیکی بوده ، نسبت به سال قبل از آن ۶۴ درصد رشد داشته است.براساس تحلیل ارتباطات مردمی پست‌بانک در سال گذشته، تماس‌های حاصل از آن از نظر محتوا شامل: اطلاع‌رسانی با …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، این تماس‌ها که که به صورت تلفنی، حضوری، مکتوب و پست الکترونیکی بوده ، نسبت به سال قبل از آن ۶۴ درصد رشد داشته است.
براساس تحلیل ارتباطات مردمی پست‌بانک در سال گذشته، تماس‌های حاصل از آن از نظر محتوا شامل: اطلاع‌رسانی با ۴/۹۳ درصداز کل تماس‌ها بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.
همچنین پیشنهادهای ارائه شده به بانک نیز با ۳/۳ درصد از کل تماس‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص داده و سومین گروه از تماس ها مربوط به انتقادات و شکایات با ۲/۳ درصد را تشیکل می‌دهد.
شاخص‌های آماری فوق نشاندهنده رویکرد مطلوب مردم و مشتریان به بهره‌مندی از خدمات متنوع پست‌بانک ایران و ارتقاء جایگاه و نقش بانک در مراودات مالی و بانکی آنهاست که مشوق خوبی برای مدیران و دست‌اندکاران آن محسوب می‌شود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا